عضو شورا ضمن اظهار تاسف از عدم ماندگاری مدیران موفق در شهر رشت خاطرنشان کرد: چرا شرایط این شهر باید به گونه ای فراهم شود که مدیری موفق پس از۹ ماه ورود خود در این شهر فرار را بر قرار و ماندن ترجیح دهد.

احمد رمضانپور نرگسی، دکتر نصرتی را فرصتی برای شهر رشت دانست و گفت: امید است که دکتر نصرتی خاطره بدی از شهر نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست که در عرض ۹ ماه آغاز به کار مدیری بیست و یکبار بار حساب مالی آن اداره مسدود گردد. ودرهیچ جای کشور مرسوم نیست که همراهان مدیری به جای همراهی اقدام به کارشکنی کنند.

این عضو شورا ضمن اظهار تاسف از عدم ماندگاری مدیران موفق در شهر رشت خاطرنشان کرد: چرا شرایط این شهر باید به گونه ای فراهم شود که مدیری موفق پس از۹ ماه ورود خود در این شهر فرار را بر قرار و ماندن ترجیح دهد.

وی با تاکید بر سابقه دوساله خود درمسند شهرداری رشت در سی و دو سال گذشته تصریح کرد: در آن زمان هم شهر رشت و کشور با بحرانهای اقتصادی و اجتماعی فراوانی روبرو بود اما اگر الان کسی از من بپرسند که بهترین دوران خدمت شما کجاست بنده به حتم پاسخ خواهم داد که سکانداری مجموعه مدیریت شهری بهترین دوران کاری زندگی ام می باشد. چون درآن دوران با وجود تمام موانع با اعتقاد کار شد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجماع اعضای شورای شهر در انتخاب دکتر نصرتی گفت: امروز شورای شهر رشت بار دیگر به دور از هرگونه تفکر سیاسی با ده رای مهندس علی بهارمست را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.