سازمان منطقه آزاد انزلی با همکاری سپاه پاسداران ۱۵۰۰ بسته معیشتی در جریان طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان تهیه کرد.

همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و در راستای مسئولیت های اجتماعی این سازمان در سطح منطقه،سازمان منطقه آزاد انزلی با رزمایش همدلی و کمک مومنانه که همزمان با ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد همکاری کرد.

براین اساس سازمان منطقه آزاد انزلی در تهیه ۱۵۰۰بسته معیشتی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه انزلی در جهت بهره برداری در این طرح همکاری کرده، موضوعی که در مسیر برنامه های حمایتی سازمان در حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بحران کرونا،همزمان با ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و انفاق است به اجرا درآمد.

لازم به ذکر است طرح پویش کمک مؤمنانه که در این منطقه آغاز شده طرحی که به منظور کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از اثرات منفی اقتصادی گسترش ویروس کرونا و نیازمندان با پیشنهاد مقام معظم رهبری در دستور کار سایر نهادها، مردم و این سازمان قرار گرفت.

بنابراین گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی ظرف دو ماه گذشته با همراهی بخش خصوصی و سمن ها اقدامات متنوعی را در جهت کاستن آثار منفی این ویروس بر کسب و کارهای خرد منطقه به اجرا درآورده، و در این میان به اهدای کمک هزینه معیشتی افزون بر ۴.۵ میلیارد ریالی به ۱۸۵۲خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و اجرای سازوکار برخوردای کارگران منطقه از بیمه بیکاری از سوی سازمان، در کنار توزیع ۲۰۰۰ بسته کالای مورد نیاز از سوی فعالین اقتصادی منطقه،و توزیع اقلام مورد نیاز از سوی سمن های منطقه تهیه شده بود میان اهالی روستاهای محدوده این منطقه می توان اشاره کرد.