فرماندار شفت با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو با پشت سر گذاشتن مرحله تبیین وارد مرحله تبلیغ شده‌ایم، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری استفاده شود.

به گزارش ندای گیلان ازشفت،مهدی نقدی با اشاره به فرصت ۱۰ روزه تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم همواره پای نظام و انقلاب بوده‌اند و در شرایط فعلی باید مدیران پای صحبت آنها نشسته و مشکلات را بشنوند تا راه حلی برای آن پیدا کنند.

فرماندار شفت افزود: برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی باید از ظرفیت‌های رأی اولی‌ها بهره گرفت و در این زمینه اجرای پویش‌های مختلف می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: یکی از مولفه‌هایی که نشان می‌دهد اقدامات دولت و نظام مؤثر بوده این است که موضع دشمن را نظاره کنیم، اگر دشمن روی مسأله‌ای تمرکز بیشتری کرده به معنای آن بوده که آن بخش نقطه قوت نظام است.

فرماندار شفت گفت: اکنون به ادعای استراتژیست‌ها در همه معاهدات جهانی باید ایران هم حضور داشته باشد که نشان از اقتدار کشور دارد، دشمن در هیچکدام از فتنه‌ها موفق نبوده لذا هدف گذاری روی مردم است و تلاش دارد که مشارکت مردمی در انتخابات را کاهش دهد.

وی عنوان کرد: راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه انتخابات است اما باید تلاش کنیم همیشه مردم پای کار نظام باشند و غزه یکی از نمادهای همبستگی و قدرت مردمی است.

نقدی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است، اضافه کرد: یکی از وظایف همه ما بخصوص اعضای شورای فرهنگ عمومی در حوزه فردی تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار شفت ادامه داد: امیدواریم با کمک خداوند و تلاش دلسوزان و علاقه مندان به کشور و انقلاب بتوانیم انتخاباتی خوب و شایسته و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان برگزار کنیم.

نقدی با بیان اینکه امروز تحقق مشارکت حداکثری همه قشرها در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است، افزود: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است، به طوری که دشمنان قسم خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات منوط کرده‌اند.

وی حضور بانشاط مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و تشکیل مجلس قوی و کارآمد جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ضروری برشمرد.