نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان گفت:همدلی ایجاد شده بین مردم، مسئولان و کادر درمان قطعاً موجبات غلبه بر ویروس کرونا را در استان فراهم می‌کند.

به گزارش ندای گیلان،محمدحسین قربانی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت امام زمان(عج) اظهار داشت: همزمان با آغاز اجرای طرح غربالگری در گیلان، بیش از ۸۵ درصد مردم استان در طول مدت ۴ روز با کمک بسیجیان، پاسداران سپاه قدس گیلان و همچنین مراکز بهداشت غربالگری شدند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در اجرای طرح غربالگری گفت: این طرح دارای اثرات ارزشمندی بوده و از اقدامات سپاه قدس گیلان نیز برای کمک به کادر درمان استان تشکر می‌کنم زیرا در این ایام شاهد بودیم که پاسداران و بسیجیان با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی همواره کمک حال کادر درمان بوده و هستند.

قربانی ضمن قدردانی از مردم استان گیلان که به هشدارها و توصیه‌های پزشکی مبنی بر عدم حضور در تجمعات و کاهش ترددها به ویژه در روز طبیعت توجه کردند خاطرنشان کرد: از مردم گیلان که روز طبیعت در منازل خود حضور داشتند تشکر می‌کنم و مردم با حضور در خانه نشان دادند که برای شکست ویروس کرونا همدل هستند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کمک سپاه قدس استان گیلان در حوزه تدفین اموات کرونایی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ در روزهای آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح استان، مراحل تدفین اموات کرونایی بود که خوشبختانه با ورود و مشارکت سپاه قدس گیلان بسیاری از مشکلات این حوزه رفع شد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه مجلس، مشارکت و کمک سپاه قدس استان گیلان در حوزه تأمین مواد ضدعفونی کننده برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان را گام مهم دیگری برای ایجاد مشارکت همگانی و قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و گفت: این همدلی ایجاد شده بین مردم، مسئولان و کادر درمان قطعاً موجبات غلبه بر ویروس کرونا را در استان فراهم می‌کند.