در تبلیغات اولیه اجرای این برنامه با اجرای برنامه های شاد ومتنوع تبلیغ شده بود ، که پس از کلی هزینه ی بنر دوستان متوجه شدند ،ایام ایام سوگواری است پس بنرها وتبلیغات را جمع اوری ومجدد هزینه کردند .

ندای گیلان: به پاسداشت زحمات پرسنل شهرداری کوچصفهان مراسمی با عنوان نارنجی پوشان در محل سالن آمفی تاتر کتابخانه عمومی شهر برگزار شد .در این مراسم چهرهایی مانند ثقتی رئیس اداره ارشاد و اسلامی رشت ، دکتر جمشیدی  وخانم شیرزاد عضوشورای اسلامی شهر رشت ، مهر بخش مدیر عامل  شرکت مرغ مادر ،شهردارکوچصفهان ،رئیس شورای اسلامی شهر ،واعضای شورای اسلامی شهر کوچصفهان ،محمدعلی اباذری شهردار مستعفی کوچصفهان ، هادی محمدی آتش نشان حادثه دیده  محرمعلی رسولی عضو شورای بخش  وجمعی از پرسنل شهرداری کوچصفهان بهمراه خانواده های خود حضورداشتند.

حواشی برگزاری این مراسم

**** در تبلیغات اولیه اجرای این برنامه  با اجرای برنامه های شاد ومتنوع تبلیغ شده بود ، که پس از کلی هزینه ی بنر دوستان متوجه شدند ،ایام ایام سوگواری است پس بنرها وتبلیغات را جمع اوری ومجدد هزینه کردند .

*** این همایش با تاخیر نزدیک به سی دقیقه  برگزار شد.

***حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آن هم در این مراسم که صحبت ،از تجلیل پاکبانان شهرداری بود علامت سوالی ایجاد می کرد  البته از زیر بار ساخت خانه فرهنگ وهنر در رفت و صرفا به کمک مالی .و در حد توان پرداخت.

*** در این مراسم غیبت بخشدار به چشم می خورد . حال باید دید  مقابل به مثل از سوی شورای شهر بوده  و یا بخشدار با علم حضورپیدا نکرده /

**** در این مراسم  از هیچ یک از مسئولین اداری بخش دعوتی بعمل نیامد شاید این مراسم جنبه ی داخلی بوده که البته در این صورت نیاز به دعوت عمومی و تبلیغات نداشت .

*** (ش.ح)عضوشورای اسلامی شهر دقایقی حضورپیدا کردهو سالن را ترک کردند وتا پایان مراسم نماندند.

*** نشستن اعضای شورای شهر  سوال برانگیز بود (م.ز) ردیف هفتم سمت راست از اول //(م.م)(ع.گ)ردیف دوم سمت راست صندلی چهارم وپنجم و رشاد………….ورنجکش هم با یک فاصله ی سه تایی با اباذری.

*** یکی دیگر  از حاشیه های برنامه عدم دعوت اعضای  شورای شهر به بالای صحنه برای تقدیر وتشکر از پرسنل شهرداری بود که جای تعجب داشت ،البته جا داشت  پیشکسوتانی مانند رسولیان و اسکندری نیز مورد توجه واحترام بیشتری قرار می گرفتند.

***برخلاف این روزها که  اکثرا”از یک  چهره بعنوان مجری برنامه استفاده می شد ،در اقدامی خوب  اما از یک فرد  غیر بومی و تلویریونی استفاده شد که به نظر نگارنده مجری برنامه قادر به اداره همایش نبود و انگار مخاطبین خود را با کودکان اشتباه گرفته بود و گاها با  حرکات ویا تن خاصی کلمات را ادعا  ویا رفتار می نمود که  زیبنده چنین همایشی نبود و باعث تمسخر حضار می شد.

***مجری برنامه به کرات از رئیس شورای شهر وشهردار برای اجرای چنین همایشی تشکر می کرد .وگاه” نیز با ایما و اشاره اطرافیان از دیگر اعضای شورای شهر یاد می نمود.

*** در هنگام برگزاری مسابقه ی کتبی جا داشت دبیر همایش اسامی برندگان را در اختیار مجری برنامه میگذاشت تا به لحاظ ادب واحترام به نام معصومین وتکرار زیاد پاسخ های نادرست بی نظمی به وجود نمی آمد.

*** نظم  در سالن برقرار بود ،پذیرایی مناسب بود . از آتش نشان محمدی تقدیر شد .ووی نیز با جملاتی از زحمات شهردار واعضای شورای شهر تشکر کرد /علیزاده مسئول امور شهری به قرائت شعری پرداخت که در نوبه ی خود زیبا بود .

فراسو