فرماندار شهرستان رضوانشهر گفت:بیمارستان 32 تختخوابی شفت در زمینی به مساحت 9 هزار و 575 مترمربع در هفته سلامت افتتاح خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،عسگرحسنی پور در سومین جلسه شورای اداری و همچنین بهداشت، بانک ها و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی،اظهار کرد:کار ساخت بیمارستان این شهرستان به اتمام رسیده،امکانات و تجهیزات لازم به بیمارستان در حال انتقال است و در هفته سلامت (هفدهم تا بیست و چهارم فروردین)شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد:پروژه اولین بیمارستان رضوانشهر از سال 1390 آغاز بکار نمود که دارای زیربنای سه هزار و 640 مترمربع با سه طبقه در زمینی به مساحت 9 هزار و 575 مترمربع و با ظرفیت 32 تخت خواب شامل امکانات اورژانس،رادیولوژی،آزمایشگاه، icu ، CCU ،درمانگاه قلب،زایمان،مردان،کودکان،جراحی،داروخانه،اداری و غیره است که برای ساخت و تکمیل این پروژه عظیم تاکنون 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار رضوانشهر،گفت:رضوانشهر یک شهرستان توریستی و گردشگر پذیر است که با داشتن مردمانی خوب،با صفا،نجیب و میهمان نواز همواره میزبان گردشگران عزیز بوده اند.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه های خدمات رسان در این شهرستان برای ایام نوروز،گفت:ادارات خدمات رسان،شهرداران، بانک ها و دهیاران از هم اکنون ضمن هماهنگی های لازم نسبت به رفع کاستی ها اهتمام جدی داشته باشند و چنانچه با مشکلی مواجه شدند حتما فرمانداری را مطلع سازند و ما اجازه نخواهیم داد افراد سهل انگار برای مردم ایجاد مشکل کنند.

حسنی پور ضمن انتقاد از وجود پسماند در سطح روستاها و حاشیه شهرهای رضوانشهر و پره سر خطاب به شهرداران و دهیاران این شهرستان،گفت:شهرداران و دهیاران باید هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری و پاکسازی معابر،حاشیه راه ها و شهر اقدام کنند و وقتی که امکانات دولتی به اندازه کافی برای این امر در اختیار شما گذاشته شده است هیچ عذری در این راستا پذیرفته نیست.