هشدار بسیج، عقوبت سختی در انتظار ترامپ احمق است/کنایه ارتش به حمایت شرم‌آور عربستان از حمله به سوریه به گزارش ندای گیلان به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه آمده است: حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه که به دنبال ادعای دروغین آنها مبنی بر استفاده دولت سوریه […]

هشدار بسیج، عقوبت سختی در انتظار ترامپ احمق است/کنایه ارتش به حمایت شرم‌آور عربستان از حمله به سوریه

به گزارش ندای گیلان به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه آمده است:

حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه که به دنبال ادعای دروغین آنها مبنی بر استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی علیه ملت سوریه انجام گرفت؛ نمونه بارز حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریستی است به نحوی که در سال های اخیر هرگاه در نبرد علیه تروریسم در سوریه و عراق عرصه بر تروریستها تنگ آمده آمریکا و چند کشور غربی عملاً وارد معرکه شده تا شکست های تروریستها را جبران نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقامات آمریکا در حالی ادعای دروغین استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی را مطرح می نمایند که خود تأمین کننده اصلی تسلیحات برای کشتار مردم یمن هستند و از هیچ جنایتی در افغانستان دریغ نمی کند و چه مضحک و عجیب است که همین مدعیان دروغین حمایت از ملتها، خود را در پشت نقاب دروغین صلح طلبی پنهان می نمایند.

ارتش در ادامه بیانیه خود ضمن بی نتیجه دانستن حمله مثلث شوم آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه آن را ناشی از پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت و مردم مقاوم سوریه دانست که بار دیگر نقاب از چهره غیر انسانی و خوی تجاوزگری و دور از منطق استکبار جهانی به سرکردگی دولت آمریکا برداشت و برتلاش مذبوحانه آنان برای توجیه شکست های پی در پی دشمنان ملل آزاده و آزادی خواه جهان صحه گذاشت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در خاتمه ضمن محکومیت این اقدام، بر هوشیاری، تعامل و اتحاد ملل مسلمان و ارتش های منطقه با هدف هم افزایی بیشتر، ضرورت تلاش مستمر ملت های مسلمان منطقه و جبهه مقاومت برای افزایش قدرت دفاعی در برابر تروریسم و حامیان آنها و نیز ضرورت اقدام سریع مدعیان حقوق بشر درمحکومیت این حرکت جنایتکارانه و ضد بشری؛ تصریح نمود: همانگونه که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند برای برخی کشورهای عرب منطقه شرم آور است که با دلارهای نفتی به مسلمانان و جهان اسلام خیانت می کنند و جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار گروه های مقاومت خواهد بود و آمریکا نیز قطعاً در اهداف خود در منطقه، شکست خواهد خورد.

 

از شکست امریکا مطمئنیم

همچنین میزان نوشت:

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۹ تن از نمایندگان در محکومیت حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را قرائت کرد.

در بخشی از این بیاینه آمده است:

آمریکایی‌ها که در طول ۷ سال گذشته در جنگ نیابتی و با بکارگیری ده‌ها هزار تروریست آموزش دیده در پایگاه نظامی کشور‌های همسایه سوریه و با استفاده از ظرفیت‌های گسترده هم پیمانان اروپایی و منطقه‌ای نتوانست ساختار سیاسی حاکم بر سوریه مبتنی بر آرای مردم سوریه را تغییر دهد و شکست سختی را متحمل شد امروز در آستانه حل سیاسی بحران سوریه و پیروزی مردم سوریه یک بار دیگر دست به آتش افروزی زد و با کمک انگلیس و فرانسه به سوریه حملات موشکی کرد.

تأسف‌بار‌تر اینکه هم داستانی و حمایت برخی از کشور‌های عربی و اسلامی است که از این جنایت استقبال کرده و موجی از تنفر را در میان امت اسلامی به وجود آوردند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران ضمن محکومیت شدید جنایات آمریکا، انگلیس و فرانسه، حمایت قاطعانه خود را از سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت اعلام کرده و مطمئن هستیم آمریکا همانند ۷ سال گذشته در این هدفگذاری جدید شکست خواهد خورد و ملت و دولت سوریه با مقاومت تاریخی و ماندگار خود از این مصاف سخت، سرافراز بیرون خواهد آمد و به امنیت پایدار خواهد رسید.

 

بسیجیان برای فروپاشی آمریکا آماده فرمان ولایت هستند

همچنین ندای گیلان:

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه ای اعلام کرد: بار دیگر سران منفور و دولتمردان جنایتکار برخی دول غربی، خطایی راهبردی و اقدامی اشتباه را مرتکب شدند و با حملات شکست آمیز موشکی به کشور سوریه، روح وحشیانه و روحیه مستکبرانه خود را به افکار عمومی دنیا نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: بدون شک این جنایت کور، ضمن آنکه بیش از پیش جبهه مقاومت را متحد کرده و حقانیت جهاد مقدس مدافعان حرم و حریم انسانیت را اثبات کرد؛ چهره‌ کریه و حقیقی جبهه‌ استکبار و مدعیان خیالی حقوق بشر را نشان داد که همواره دشمن آزادی انسان ها و صلح جهانی بوده و هستند.

در این بیانیه آمده است: یقینا عقوبت سختی در انتظار رئیس جمهوری (احمق) آمریکا، رئیس جمهوری وابسته‌ فرانسه و نخست وزیر منفور انگلیس خواهد بود و هرگونه عواقبی را این دولت‌های ضد بشری باید پاسخگو باشند که همواره برهم زننده‌ صلح بشری بوده و هستند.

این بیانیه می افزاید همچنان بسیجیان جهان اسلام برای فروپاشی نهایی شیطان بزرگ و نابودی کامل صهیونیسم غاصب کودک کش و آزادی قدس شریف آماده فرمان ولایت می باشند تا با قدرت پولادین خویش، هیمنه پوشالین نظام سلطه را در هم فرو ریزند.

29215