استاندار گيلان گفت: در دولت تدبير و اميد در دو بخش آموزش و پرورش و نوسازي مدارس تحولات خوبي بوجود آمده است.

ندای گیلان:استاندار گيلان گفت: در دولت تدبير و اميد در دو بخش آموزش و پرورش و نوسازي مدارس تحولات خوبي بوجود آمده است.

دكتر نجفي در ديدار با مديركل و معاونين آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته گراميداشت مقام معلم گفت: هرگونه تحول در توسعه پايدار و نيز توسعه اقتصادي و اجتماعي بايد از آموزش و پرورش آغاز گردد.

وي با اشاره به سخنان رئيس جمهور در جمع فرهنگيان اشاره كرد و افزود: نگاه دولت نسبت به آموزش و پرورش نگاهي عالمانه است و بودجه اين بخش نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
نماينده عالي دولت در گيلان با اشاره تحولات بنيادين صورت گرفته در آموزش و پرورش گفت: اقشار مختلف جامعه نسبت به انسجام ، حركت ها و فعاليت هاي جدي در بخش هاي مختلف آموزش و پرورش آگاهي دارند و در بخش نوسازي مدارس نيز اقدامات اساسي صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينكه در سالهاي گذشته در بحث نوسازي مدارس از ميانگين كشور عقب بوديم خاطر نشان كرد: با اقدامات اساسي انجام گرفته و اعتبارات ملي و استاني اختصاص يافته در بين 10 استان برتر كشور قرار گرفتيم.
وي بر ضرورت خدمت به مردم اشاره و تصريح كرد:در بخش هاي مختلف آموزش و پرورش بايد با دقت بيشتري كه از سوي مديران انجام مي گيرد در پرورش هرچه بهتر آينده سازان اين جامعه اقدام گردد.

در ادامه اين ديدار مهدي حاجتي مديركل آموزش و پرورش استان ضمن تقدير از حمايت هاي استاندار در بخش هاي مختلف گزارشي از برنامه هاي هفته گراميداشت مقام معلم ارائه كرد و گفت: حمايت ها و تعاملاتي كه از سوي مديران استان با آموزش و پرورش انجام مي گيرد باعث مي شود تا در فصول مختلف علي الخصوص در بحث آموزش و نيز اوقات فراغت با مشكل مواجه نشويم.

رشت پرس