نماینده ی رشت:هر کشوری حق دارد برای افزایش توان دفاعی خود سیستم موشکی را تقویت کند.

به گزارش ندای گیلان؛جبار کوچکی نژاد در گفت و گویی آزمایش های موشکی به خصوص بالستیک را حق مردم ایران دانست و گفت: هر کشوری حق دارد برای افزایش توان دفاعی خود سیستم موشکی را تقویت کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیانیه ناتو درخصوص نگرانی غرب از فعالیت های موشکی ایران بی اساس خواند و عنوان کرد: اگر امروز فعالیت های موشکی نیز تعطیل می شد، آنها روی مسائل و تجهیزات نظامی دیگر تمرکز می کردند و قصد توقف فعالیت آنها را داشتند لذا مسأله آنها صرفا سنگ اندازی در راه پیشرفت ایران در حوزه نظامی است.

وی همچنین با اشاره به اظهارات هم‌زمان کشورهای غربی و سازمان های بین المللی علیه سامانه موشکی ایران، یادآور شد: آنها قصد دارند با هماهنگی با یکدیگر به صورت دفعی به ما حمله کنند چنانچه تا پیش از این آمریکایی ها علیه فعالیت های موشکی ایران ابراز نگرانی کردند و به دنبال آن سازمان ملل، آلمان و هم کانون نیز ناتو این کار را انجام دادند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید جلوی اظهارات گاه و بی‌گاه غربی ها با قاطعیت گرفته شود، خاطرنشان کرد: سیاست های نظامی ما قابل تغییر نیست و در گذشته نیز به شرطی بحث مذاکره هسته ای را پذیرفتیم که در امور نظامی و دفاعی ما دخالتی نشود البته مسئولان دستگاه دیپلماسی ما نیز با قدرت ایستاده اند./