اسماعیل حاجی‌پور در جمع خبرنگاران در محل شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه قبول مسئولیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم است اظهار کرد: وظیفه داریم در برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنیم.

ندای گیلان:اسماعیل حاجی‌پور در جمع خبرنگاران در محل شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه قبول مسئولیت‌ها برای ارائه خدمت به مردم است اظهار کرد: وظیفه داریم در برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی به نزدیک شدن انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اشاره کرد و افزود: پیشنهادهایی برای قبول پست رئیس شورای اسلامی شهر رشت را داشتم اما هرگز رئیس این شورا نمی‌شوم.

حاجی‌پور با بیان اینکه مایل هستم در شورای اسلامی شهرستان رشت به مردم خدمت کنم، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به مسئولان کارکردن و شرافت را آموخت و به این نظام اعتقاد داریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت بر تلاش برای توسعه جامعه توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: آمدیم برای مردم کار کنیم.

وی با اشاره به روند فعالیت سید محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت، بیان کرد: دو ماه گذشته فعالیت‌های خوبی در شهر رشت انجام شده اما ثابت‌قدم فرشته نیست و ایرادهایی دارد و باید کمک کنیم موانع برطرف شود.

حاجی‌پور از آغاز طرح پیاده‌راه‌سازی از ماه آینده در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: دو ماه آینده ساماندهی رودخانه‌های شهر رشت اجرایی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در ادامه با تسلیت درگذشت آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: درگذشت آیت‌الله امینیان ضایعه‌ای برای اسلام و تشیع است.

وی به مبارزه آیت‌الله امینیان با رژیم ستم‌شاهی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: آیت‌الله امینیان در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کرد.

حاجی‌پور استقرار جمهوری اسلامی را خواسته مردم و امام (ره) دانست و خاطرنشان کرد: آیت‌الله امینیان برای تحقق خواسته مذکور با تمام وجود تلاش کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت با اشاره به مقام علمی آیت‌الله امینیان، تصریح کرد: امروز مردم گیلان به‌ویژه حوزه‌های علمیه عزادار هستند و آیت‌الله امینیان حامی فقهی و علمی طلاب بود/فارس