ندای گیلان _ ایران / سیاسی ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در نشست سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: حضرت مهدی( عج) سنبل عدالت و سنبل تلاش برای حرکت به سمت عدالت است، همانگونه که در احادیث آمده روزی این حضرت ظهور و جهان […]

ندای گیلان _ ایران / سیاسی

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در نشست سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: حضرت مهدی( عج) سنبل عدالت و سنبل تلاش برای حرکت به سمت عدالت است، همانگونه که در احادیث آمده روزی این حضرت ظهور و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

وی ادامه داد: رسالت حضرت مهدی تحقق عدالت در سرتاسر زمین است و رسیدن به عدالت هم رسالت والای اسلام است. در آیات مختلف قران هم ده‌ها بار کلمه عدالت تکرار شده و بارزترین آن در صورت مائده است.

ابوشریف با بیان اینکه امروز ظلم و استبداد در دنیا بیداد می‌کند، افزود: آمریکا کشوری ظالم است که نه تنها ایران و فلسطین بلکه اروپائیها هم بر این مسئله که در آمریکا عدالت وجود ندارد باور دارند. آمریکا در تمام امور خود سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) گفت: هر کسی نخواهد ظالم بودن و بی عدالتی در آمریکا را بپذیرد، کور است، کاملا مشخص است که آمریکا ظالم است و امام (ره) هم آمریکا را به درستی شیطان بزرگ و سنبل شر معرفی کرد تا انسانها راه خود را گم نکنند و شیطان را بشناسند.

ابوشریف تصریح کرد: شما احساس کنید انسانها بخواهند ترازوی عدالت را به دستان شیطان بسپارند واقعا چنین چیزی ممکن است؟ ولی متاسفانه برخی از امت اسلامی آمریکا را به عنوان سردمدار حق قرار داده اند و در مساله فلسطین آمریکا را میانجی کرده اند.  رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم الان فریاد می‌زند که آمریکا نمی‌تواند یک ناجی پاک و درست باشد نه تنها برای ایجاد صلح بلکه برای اجرای قطع نامه های سازمان ملل متحد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه ادعاهایی که اسرائیل و آمریکا در خصوص فلسطین دارند، دروغ است، گفت: نتانیاهو می‌گوید ما سه هزار سال پیش در فلسطین زندگی می‌کردیم ولی این سه هزار سال کجاست؟ پدر نتانیاهو در لهستان زندگی می‌کرده و بعد به اسرائیل آمد، اصلا هیچکدام از اسرائیلی‌ها در فلسطین پدربزرگ ندارند و اجداد آنها در خارج به دنیا آمده اند‌

ابوشریف اضافه کرد: وزیر دفاع اسرائیل می‌خواهد ایرانی را که هزاران سال قدمت دارد به چالش بکشد در حالی که خودش در سال 1985 میلادی به فلسطین مهاجرت کرده است. متاسفانه ما در منطقه شاهد پوچ گرایی عجیبی هستیم و هرکسی که بصیرت داشته باشد باید مسئله فلسطین را ببیند و می‌توان به روشنی دید در فلسطین حق در مقابل باطل قرار گرفته است. امام خمینی این مسئله را به خوبی دید.

وی تصریح کرد: امروز بیش از 8 میلیون فلسطینی در خارج از کشورشان زندگی می‌کنند و البته به زور از سرزمینشان بیرون شده‌اند. این در حالی است که سازمان ملل در قطعنامه‌ای اعلام کرد فلسطینیان حق بازگشت دارند و باید به آنها قرامت هم پرداخته شود ولی آمریکا این قطعنامه را اجرا نکرد و امروز هم سعی دارند حق بازگشت را حذف کنند و امکان ایجاد کشور فلسطین را به طور کامل از بین ببرند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی از سران عرب دبناله روی آمریکا شده اند، ادامه داد: اسرائیلی‌ها حق بازگشت به فلسطین را دارند ولی صاحبان واقعی فلسطین چنین حقی ندارند! متاسفانه امروز بسیاری از کشورها این ناعدالتی را پذیرفته اند و برخی از کشورهای عربی هم با آنها همراهی می‌کنند.

ابوشریف تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی تلاش دارند تا حق بازگشت فلسطینیان را  بگیرند و مسائلی همچون قدس و حق بازگشت را از مذاکرات صلح حذف کنند. هدف از این طرح‌ها حذف کامل کشور فلسطین است که متاسفانه هم اکنون هم در حال پیگیری است.

وی گفت: مردم فلسطین هر جمعه به خیابان می‌آیند و علیه سیاست‌های خصمانه اسرائیل و آمریکا تجمع می‌کنند. مردم فلسطین سعی دارند به دنیا بفهمانند حق بازگشت به کشور خود را دارند.

ابوشریف یادآور شد: آمریکا تصمیم خود را گرفته و براساس منطق زور آن را اجرا می‌کند ولی مردم فلسطین این تصمیات را نخواهند پذیرفت، مردم فلسطین تا ابد ضعیف نمی‌مانند و دشمن آنها هم همیشه قوی نخواهد ماند، امروز خود اسرائیلی ها هم متوجه ضعیف شدن خود شده اند و می‌دانند قدرتشان وابسته به خارج است و انشاءالله به زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی‌های فلسطینیان مسالمت آمیز است،  گفت: مردم فلسطین می‌خواهند با این راهپیمایی‌ها صدای خود را به دنیا برسانند و صدها دوربین می بینند که مردم فلسطین یا دستان خالی در مقابل سربازان مسلح اسرائیلی قرار دارند. رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا این راهپیمایی‌ها را به تشنج بکشد تا از آن سوءاستفاده تبلیغاتی کند ولی برپا کنندگان این تظاهرات‌ها تلاش دارند راهپیمایی‌ها را مسالمت آمیز برگزار کنند.

ابوشریف در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نابودی فلسطین اظهار داشت: در قران هم وعده نابودی اسرائیل به ما داده شده و مطمئنیم نابودی اسرائیل در مسجدالقصی محقق خواهد شد. حتی خود اسرائیلی ها هم به این موضوع رسیده اند . در تورات هم آمده که اسرائیل 100 سال بیشتر عمر نخواهد کرد و الان بیش از 70 سال آن گذشته است.

ابوشریف گفت: مسجدالاقصی فقط برای فلسطین و ایران مقدس نیست و این مسجد برای همه مسلمانان است، بنابراین دفاع از آن وظیفه ماست و بر هر مسلمان واجب است از آن دفاع کنند و از همه دانشجویان می خواهم از آرمان فلسطین حمایت کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه برخی از سران جاهل عرب می‌کوشند دشمن تراشی کنند مانند عربستان سعودی که تلاش می‌کند ایران را دشمن و اسرائیل را دوست خود جلوه دهد و این یک انحراف خطرناک است که در نهایت به ضرر اسلام خواهد بود و عربستان هم از آن آسیب خواهد دید.

فارس