نماینده مردم رودبار گفت:استکبار می کوشد با سانسور،سکوت و مشغول سازی مسلمانان با گروه های تروریستی امنیت اسرائیل را تأمین کند.

به گزارش ندای گیلان ،منوچهر جمالی در پیامی مردم را به حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این پیام که در اختیار تحریریه ندای گیلان قرار گرفته،آمده است:

روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام  مسلمانان است روزی که ماهیت ملت ایران به عنوان یک ملت  ظلم ستیز و آزادی خواه با حضور یکپارچه  به دنیا نشان داده می شود.

بیش از 6 دهه است که رژیم صهیونیستی  سرزمین مقدس فلسطین که قدمگاه پیامبران بزرگ الهی است را به اشغال خود در آورده و با حمایت استکبار جهانی و ارتجاع برخی از رژیم های منطقه به کشتار و سرکوب مردم مظلوم فلسطین می پردازد.

در واقع هدف نهایی استکبار جهانی، نابودی مردم فلسطین و فراموشی آرمان آنان بودہ است و در این راه تمامی ابزارهای خود در طول بیش از 60 سالی بهره برده است، اما اینک به برکت انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس، فلسطینیان زنده تر از همیشه و صهیونیست ها رو به زوال و نابودی‌اند.

امروز پیروزی های محور مقاومت در منطقه و شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی تن استکبار را به لرزه درآورده و می کوشد با سانسور،سکوت و مشغول سازی مسلمانان با گروه های تروریستی امنیت اسرائیل را تأمین نماید.

امروز این وظیفه ماست که برای دفاع از ملت های مظلوم جهان، با اتحاد و انسجام در مقابل استکبار بایستیم و فریاد آزادی قدس شریف را سر دهیم.

از همه اقشار،اصناف و مردم شریف گیلان دعوت می کنیم تا فردا همه باهم در لبیک به دعوت تاریخی بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات رهبر معظم انقلاب یکپارچه و یکصدا برای آزادی مردم فلسطین و رساندن صدای آنان به گوش جهانیان پای در میدان بگذاریم.

منوچهر جمالی-نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی