پروایی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک جریان عادی نبود بلکه طراحی شده و هدایت شده بود وهدفش خدشه به اصل ولایت فقیه بود گفت: در نظام ولایی نقطه پرگار ولایت فقیه است نه چپ ونه راست خط ما ولایت مطلقه فقیه است

به گزارش ندای گیلان از لنگرود، حجت الاسلام احمد پروایی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مسجد جامع ای شهرستان برگزارشد اظهار کرد: هدف ما از تجمع، اثبات ثابت قدم بودن ما است که بگوییم در راه انقلاب ایستاده و به آن  پایبندیم، هر زمان که فتنه ایجاد شود دستاورد های انقلاب و آرمان ها و شهدا را با زرق و برق ها و مسئولیت ها عوض نمی کنیم.

وی گفت: ما مردم ولایت مدار با حضور خودمان اثبات میکنیم در مسیر انقلاب ثابت قدم هستیم و هر زمان که فتنه ایجاد شود از انقلاب جدا نخواهیم شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تا آخرین قطره خون از انقلاب، آرمان و اصل انقلاب در مقابل دشمنان و بدخواهان آن صیانت میکنیم، گفت: عده ای از مسئولان میخواهند نام فتنه را عوض کنند و آن را به عنوان اتفاقی کوچک جلوه دهند اما باید بدانند این ملت بیدار است و این واقعه را از یاد نخواهد برد.

پروایی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک جریان عادی نبود بلکه طراحی شده و هدایت شده بود وهدفش خدشه به اصل ولایت فقیه بود گفت: در نظام ولایی نقطه پرگار ولایت فقیه است نه چپ ونه راست خط ما ولایت مطلقه فقیه است و منحصر به یک فرد نیست.

وی با بیان اینکه فکر نکنید فتنه تمام شده است، خاطر نشان کرد: عده ای فرصت طلب در داخل کشور میگویند «چرا عده ای از ایران در سوریه میروند و میجنگند»، اما ما به آنان می گوییم اگر مدافعان حرم نبودنند داعشی ها در کوچه های ما پرسه می زدنند،ما مدیون شهدا و فرهنگ انقلابی ملت هستیم هر آن از انقلاب فاصله گرفتیم مرده ایم.

پروایی با بیان اینکه هرکس از مسیر امام، انقلاب، رهبری و شهدا عدول کند از ایادی فتنه و بیگانه میدانیم گفت: عمل فتنه نا بخشودنی است، خط قرمز ها را باید رعایت کنیم، فتنه۸۸ فتنه کمر شکنی بود و اگر مدیریت رهبری و ملت آگاه نبود این کشور با داشتن دشمانی مانند آمریکا ضربه مهلکی میخورد.