جمالی از مردم شهرستان رودبار خواست تا مانند همیشه در این انتخابات حاضر شوند و پای صندوق‌های رأی بروند

به گزارش ندای گیلان از رودبار، منوچهر جمالی پیش از ظهر امروز در جمع حامیان خود ایجاد وفاق و همدلی بیشتر بین نمایندگان را از اهداف مهم خواند.

جمالی با بیان اینکه رودبار نیازمند اختصاص بودجه‌های عمرانی و خدماتی است،تصریح کرد: برای رسیدن به بودجه مورد نیاز و داشتن شهری آباد و توسعه‌یافته، نیازمند اتحاد و همکاری بیشتر در مجمع نمایندگان گیلان هستیم.

جمالی با تصریح بر اینکه نماینده نباید به دنبال سهم‌خواهی باشد، افزود: نماینده باید زمینه‌ساز اجرای راهبردهای مختلف برنامه‌های شهرستان باشد و مسایل و مشکلات را پیگیری کند.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت، رودبار را دارای عقب‌ماندگی‌های زیاد در بین شهرهای گیلان دانست و خاطرنشان کرد: باید تعریف درستی از مشکلات رودبار داشته باشیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح عقب‌ماندگی‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی یکی از مشکلات اساسی منطقه رودبار را معادن شن و ماسه آن ذکر کرد و اظهار کرد: کارخانه‌های این شهرستان قدرت ایستادگی ندارند، ضمن اینکه بخش وسیعی از اقتصاد منطقه به زیتون  وابسته است.

داوطلب نمایندگی دور دوم انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه رودبار، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم، از مردم شهرستان رودبار خواست تا مانند همیشه در این انتخابات حاضر شوند و پای صندوق‌های رأی بروند.

جمالی یادآور شد: درختان زیتون در بحران بی‌آبی و آفت مگس زیتون بسر می‌برند و در تلاش هستیم تا در راستای احداث 11 کیلومتر آزادراه رشت‌ـ‌قزوین فروشگاه‌های زیتون در مسیر رودبار ایجاد شود که تاکنون به این مهم دست نیافته‌ایم.

وی این شهرستان را نیازمند مدیریت جدید خواند و متذکر شد: رودبار با وجود نیروها و عناصر انقلابی و خادم و بدون وابستگی‌ می‌تواند توسعه یابد.