دیشب در پیست مجتمع هفت اقلیم فومن، دومین دوره از مسابقات کارتینگ جام رمضان فومن با استقبال کم نظیر مردم استان گیلان برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،24 شرکت کننده از چندین شهر استان گیلان در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که سر انجام چهار شرکت کننده به فینال بسیار حساس مسابقه رسیدند.

در پایان این مسابقات، معین مجتبایی از فومن که قهرمانی دوره قبل این مسابقات را در کارنامه داشت، توانست با پای شکسته و با پیشی گرفتن از دیگر رقبا، از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده و به کاپ نخست قهرمانی دست پیدا کند.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فومن با همکاری مجتمع هفت اقلیم فومن، در دومین دوره از تجربه مشترک برگزاری توانستند، کیفیت و کمیت مسابقه را به حد بالایی رسانده و رضایت حداکثری علاقه مندان را جذب کنند.

مسئول کمیته کارتینگ شهرستان فومن در این خصوص با بیان اینکه استقبال کم نظیری از این مسابقه توسط علاقه مندان صورت گرفته بود، گفت: دومین دوره از مسابقات کارتینگ جام رمضان فومن با قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی، معین مجتبایی از فومن به پایان رسید.

عرفان منصوریان با تصریح براینکه زینب حضرتی از رشت مقام دوم، رزیتا از اکبری از فومن مقام سوم و جواد رفعت از رشت مقام چهارم را کسب کردند، افزود: به نفرات برتر مسابقات توسط مسئولین ارشد شهرستانی حکم و کاپ قهرمانی اهدا شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بانوان با تصاحب دو سکوی نخست، توانایی خود در این رشته را به رخ آقایان کشیدند، خاطر نشان کرد: با اهدا لوح سپاس از حضور یکایک شرکت کنندگان در این مسابقه قدردانی شد.

منصوریان با تاکید براینکه مجتمع هفت اقلیم، سوپر مرغ ولیعصر (عج) و دفتر خانه ۱۲۰ فومن از حامیان این مسابقه بودند، متذکرشد: حمایت بیش از پیش علاقه مندان و حامیان مالی از این ورزش مهیج انگیزه هیات اتومبیلرانی شهرستان برای برگزاری برنامه ها را بیشتر می کند.

مسئول کمیته کارتینگ از همکاری های نیروی انتظامی شهرستان فومن، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان و اداره ورزش و جوانان فومن با هیات اتومبیلرانی فومن قدردانی کرد و اضافه کرد: حمایت های دستگاه های اجرایی و انتظامی موجب پیشرفت این ورزش نوپا در شهرستان فومن خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه ریاست هیات و مسئولان کمیته های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فومن با علاقه مندی و بی دریغ، لحظات به یادمانی را برای مردم استان گیلان خاطره سازی می کنند، گفت: منتظر خبرهای خوش کمیته کارتینگ باشند.