استاندار گیلان در بازدید از محل پل تخریب شده اسالم از نصب پل فلزی موقت به منظور تسهیل در تردد مردم خبر داد و گفت: امیدواریم این پل ظرف هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش ندای گیلان،ارسلان زارع صبح امروز در بازدید از پل خسارت دیده شهر اسالم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه درپی بارندگی ۲۱ و ۲۲ مهرماه بخش اعظمی از زیرساخت هایی که مقاومت لازم را نداشتند از جمله این پل که قدمت بالایی داشت، خسارت دید، افزود: برای بازسازی این پل که یکی از زیرساخت های اساسی عبور و مرور مردم است نیازمند پیگیری های مستمری بود که توسط بنده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مرتبط صورت گرفت.

وی از نصب پل فلزی موقت به منظور تسهیل در تردد مردم خبر داد و گفت: با انجام مراحل نصب این پل امیدواریم ظرف هفته آینده مورد بهره‌برداری مردم نجیب و شریف و تردد خودروها از این مسیر قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی ۲۰ میلیارد تومان برای احداث پل جایگزین اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا در طراحی، جانمایی و تامین اعتبار پل جایگزین تعجیل شود و مراحل احداث آن آغاز گردد.

 پل فلزی موقت از استانداردهای لازم تردد خودرو برخوردار بوده و دارای ظرفیت ۴۵ تن و دهانه ۴۵ متر است و عرض مفید آن ۵.۵ متر می‌باشد.

بخشی از پل شهر اسالم درپی بارش شدید باران روز ۲۰ و ۲۱ مهر خسارت دید و استاندار گیلان در ساعات اولیه بارش شدید باران به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دستور داد تا از نزدیک وضعیت مناطق خسارت دیده را بازدید و امکانات لازم در جهت تسهیل تردد مردم را فراهم کند.