نشست سالیانه نمایندگان استانی مراکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال سراسر کشور روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 خرداد 94 با حضور کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسویان معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و افراسیابی مدیر شبکه ملی فرهنگ در شهرستان بندر انزلی برگزار خواهد شد.

ندای گیلان:نشست سالیانه نمایندگان استانی مراکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال سراسر کشور روزهای شنبه و یکشنبه 9 و 10 خرداد 94 با حضور کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسویان معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و افراسیابی مدیر شبکه ملی فرهنگ در شهرستان بندر انزلی برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این برنامه که با تقدیر از رابطین و مدیران فعال کشور همراه می‌باشد از ساعت 8:30 تا 12 ظهر شنبه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

در ادامه این همایش دو روزه برنامه های متنوعی همانند نشست مدیران مجتمع های دیجیتال و رابطین، جلسه با سرپرست گروه صیانت و بازرسی و نشر دیجیتال، معرفی سرویس های ویژه سال 94 و آیین اختتامیه در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار می‌شود.