مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها در سال 94 در این استان خبر داد.

 

به گزارش ندای گیلان، فیروز فاضلی صبح امروز در جمع کارشناسان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌های در سال 94 در این استان، اظهار کرد: امسال در این جشنواره خبرگزاری‌ها نیز اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مذکور از مجموعه برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که در گیلان برگزار می‌شود، افزود: امسال افتخار میزبانی این جشنواره به استان ولایت‌مدار گیلان سپرده شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی ویژه امام رضا (ع) در حوزه رسانه را از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگ رضوی عنوان کرد و گفت: تجلیل از تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ رضوی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می‌توانند تا تاریخ 31 تیر ماه سال 94 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: آثار منتشره در مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بخش‌های مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش در دوره زمانی اول شهریور ماه امسال تا 25 تیر ماه 1394 می‌تواند در جشنواره شرکت داده شوند.

فاضلی معرفی هیئت داوران را با انتخاب و نظارت معاونت امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: برگزاری جشنواره مذکور دارای حساسیت‌های بسیاری است.

وی از علاقه‌مندان خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور در جشنواره به پرتال اطلاع رسانی جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره از طریق پست انجام می‌شود و تکمیل فرم الکترونیک در سایت جشنواره به آدرس مذکور با ذکر نام، مشخصات و شماره تماس نشریه و خبرگزاری امکان‌پذیر است.

وی 29 مرداد ماه سال 94 همزمان با دهه کرامت را روز برگزاری اختتامیه جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رشت عنوان کرد.