معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه گیلان در جریانات اخیر با کمترین تبعات و آسیب مواجه بود، گفت: نگاه مدیران استان در تصمیم‌گیری‌ها برمبنای وحدت، انسجام و وفاق بود و سابقه فرهنگی، بصیرت و بینش صحیح مردم گیلان نیز، نقش اثرگذاری بر وجود آرامش در این استان داشته و دارد.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان به اهداف این شورا در جهت تبیین و انعکاس صحیح خدمات و اقدامات صورت‌گرفته نظام و دولت اشاره و بیان کرد: مردم فهیم ایران در مقاطع مختلف چهار دهه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچون جنگ تحمیلی، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای و تقویت توان بازدارندگی در مقابل دشمنان، ثابت کرده اند که همواره پایبند آرمان‌های اصیل نظام هستند.

وی با تأکید بر تبیین ضرورت اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ سوخت در کشور برای مردم از سوی صدا و سیما و رسانه‌ها اظهار داشت: موضوعاتی همچون افزایش میزان مصرف، تحریم‌های ناجوانمردانه، قاچاق و یکسان بودن نرخ برای تمامی سطوح جامعه منجر به تصمیم قوای سه گانه کشور بر اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ سوخت شد که باید به خوبی در تریبون‌ها و برنامه‌های گفتگومحور رسانه ها بیان شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه گیلان در جریانات اخیر با کمترین تبعات و آسیب مواجه بود، گفت: نگاه مدیران استان در تصمیم‌گیری‌ها برمبنای وحدت، انسجام و وفاق بود و سابقه فرهنگی، بصیرت و بینش صحیح مردم گیلان نیز، نقش اثرگذاری بر وجود آرامش در این استان داشته و دارد.

وی با بیان اینکه وجود همگرایی در میان مسئولان و نیز اندیشه‌ها، جریان‌ها و سلایق مختلف در جامعه به ایجاد آرامش در کشور منتهی می‌شود، افزود: نتایج و اثرات ارزشمند وجود امنیت و آرامش در کشور و استان، به خود مردم می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه معاندان نظام جمهوری اسلامی همواره درصدد برجسته سازی کاستی ها و پیوند آنها به موضوعات دیگر هستند، گفت: باید با روایتگری مطلوب و فراگیر، انزجار مردم نسبت به دشمنان و استکبار جهانی گفته و عادی بودن جریان زندگی شهروندان در کشور ، به خوبی به تصویر کشیده شود.

وی بر ضرورت تقویت تلاش در جهت خدمت‌رسانی به مردم در راستای جلوگیری از ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه تأکید و تصریح کرد: نباید با اقدامات سطحی نگرانه، موجبات تشویش اذهان مردم و دغدغه و نگرانی برای آنان فراهم آید.

قاسم نژاد با بیان اینکه انتخابات مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای تقویت نظام، رهبری، دولت و تیم دیپلماسی در بیان مواضع استکبارستیزانه است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان به نقش تعیین کننده انتخابات در سرنوشت کشور اشاره و اضافه کرد: امیدواریم مردم با شور و نشاط همیشگی خود، موجب رونق فضای انتخابات و مشارکت حداکثری آحاد جامعه پای صندوق های رأی شوند.

وی همچنین به اجرای پرنشاط برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: 16 آذر همواره به عنوان نماد استکبارستیزی، آزادیخواهی و استقلال در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است.