کار خبرنگاری کار حرفه ای و خاصی است و کسی که کار اطلاع رسانی انجام می دهد باید از هر نظر سلامت باشد تا در انتقال خبر امانت داشته باشد به نظر شما کسی که تیتر “از تالش تا داعش” را می زند ان ملاک مد نظر را دارد؟!

به گزارش ندای گیلان،در پی توهین ناخواسته یک هفته نامه گیلانی به تالش زبانان و حمایت امام جمعه ی اسلام از این هفته نامه،جمعی از جوانان تالش  زبان نامه ی سرگشاده ای را خطاب به امام جمعه ی اسالم منتشر کردند.

در ان نامه آمده است:

حجت الاسلام جدایی امام جمعه محترم شهر اسالم؛بعد از عرض سلام و ادب محضر شما؛ گرامی می دارم یاد امام و شهدا، مخصوصا شهدای مظلوم مدافع حرم را و اما بعد؛ از جنابعالی در خواست داریم همه ما جوانتر ها را به عنوان امام جمعه به تقوای الهی دعوت کنید باشد که مورد عنایت الطاف خفیه خداوند بزرگ قرار بگیریم.

حاج اقای جدایی در اینکه حضرتعالی دغدغه دین و اسلام و از همه مهم تر حفظ انقلاب و پیاده شدن منویات رهبر فرزانه انقلاب را دارید شکی نیست و ما جمعی از جوانان تالشی از تمام مواضع انقلابی شما حمایت کرده و می کنیم.

اما خطبه های نماز جمعه این هفته چند سؤال در ذهن مان ایجاد کرده است که جا دارد خدمت شما مطرح کنیم و امیدوارم شما هم به این سؤالات ما پاسخ داده تا در ذهن ما به شبهه تبدیل نشود.

کار خبرنگاری کار حرفه ای و خاصی است و کسی که کار اطلاع رسانی انجام می دهد باید از هر نظر سلامت باشد تا در انتقال خبر امانت داشته باشد به نظر شما کسی که تیتر “از تالش تا داعش” را می زند ان ملاک مد نظر را دارد؟!
ایا ان تیمی یا بگفته خودشان ان “شورای سیاستگداری” که چنین خروجی دارد شما بفرمایید در مواقعی که جامعه نیاز به آرامش دارد چه تیتری می زند؟!

استاد گرامی چرا در خطبه های نماز جمعه باید از مدیرکلی که خودش به اشتباهش پی برده و زیرکانه با عذر خواهی سعی در پاک کردن خطایش را داشته و حتی حامی اصلی این اقا یعنی نماینده مردم رشت خود اذعان دارد که باید توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار بگیرد از زبان مبارک شما اینگونه دفاع می شود تا ذهن خام ما اینگونه تداعی کند که مگر می شود در خطبه نماز جمعه و از تریبون وحدت بخش و دشمن شکن از یک شخص خطا کار دفاع کرد؟

حاج اقا مگر شما به عشق جوانان تالشی به کشور، اسلام و رهبری گرانقدر ان شک دارید؟ اگر ندارید پس مواضع شما در خطبه های نماز جمعه گویای چیست؟

مگر در منطق نخوانده اید که هر کلی جزئ دارد ایا تسری دادن چند منحرف که به اصطلاح در هر قوم و قبیله ای ممکن است باشد به تمام آن قوم درست است؟!
ایا در قشر معزز و بزرگوار روحانیت زبانمان لال منحرف پیدا نمی شود؟
ایا در بین مراجع تقلید منحرف از دین نداریم؟ ایا این انحرافات خواص را باید برای تمام جمع تیتر بزنیم؟

لطفا بگویید از “تالش تا داعش” مختص به یک نفر هست یا یک شهر یا یک قوم؟!

پس لطفا بزرگواری کرده و بگویید دفاع جانانه شما از این تیم خاطی به چه خاطر بوده است؟

حاج اقا ببخش فقط یک داستان عرض می کنیم؛روزی بزرگی به رحمت خدا رفت؛ در عالم برزخ نامه اعمال به دستش دادند دید که چند فقره زنا و … برای او نگاشته شده است
سوال پرسید من چطور مرتکب این عمل زشت شدم در حالی که خود در این مکان ها نبوده ام؟

ندا رسید تو بزرگ و صاحب نفوذ ان منطقه بودی و می توانستی جوانی که در همسایگی تو زندگی می کرد را با کمک مالی و … هدایت کنی ؛ چون کمک نکردی و ان جوان تن به این گناه ها داد به پای تو هم نوشته شده است!

حاج اقا اگر در منطقه شما با تریپ داعشی تردد می کنند یا اتش زدن پرچم سید شهدا (ع) را شاهد بودید، بزرگ ان منطقه کیست؟!

حاج اقا جدایی بزرگوار در پایان اعتراف می کنیم ما کوچک تر از انیم که در مقابل شما سخنی بگویم ولی شاگردانه عرض می شود که بحث چوب و قاچاق چوب در منطقه شما به گوش ما رسید و حتی خبر داریم چند مورد هم توقیف شده اند لطفا اگر صلاح دانستید ضمن دفاع از مقام عالی ضابط قضایی ضمن دعا برای نیست و نابودی عاملین کار!!؛ از بزرگان مخصوصا حضرت ایت الله قربانی؛ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بخواهید با این فرد و افراد خاطی برخورد کنند.

در پایان از موضع گیری ها بحق مردم بصیر استان گیلان و مسئولین آگاه و هوشیار به ویژه فرمانده محترم سپاه ناحیه تالش بزرگ ؛امام جمعه محترم و عالم تالش و ازجهان پهلوان فردین معصومی و …. بخصوص از خبرنگاران و صاحبان جراید استان گیلان کمال امتنان و تشکر را داریم.