پس از تعطیلی کارخانه ی چوکا و اعتراض و اعتصاب کارگران این کارخانه که با کش و قوس های فراورانی همراه بود

به گزارش ندای گیلان از رضوانشهر،پس از تعطیلی کارخانه ی چوکا و اعتراض و اعتصاب کارگران این کارخانه که با کش و قوس های فراورانی همراه بود استاندار گیلان از پیگیری مشکلات این کارخانه در دولت و بازگشایی مجدد این کارخانه خبر داد.

پیگیری های علی منتظری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان در نهایت سبب شد تا  مدیرعامل کارخانه چوکا  طی نامه ای دستور بازگشایی مجدد این کارخانه را صادر کند وی در این نامه نوشت:

پیرو برنامه ریزی  و اقدامات انجام شده و ایجاد آمادگی لازم بویژه تامین مواد اولیه مورد نیاز دستور فرمائید خط تولید کاغذ از صبح روز چهار شنبه ۲۷ مرداد سال جاری استارت شود.

کلیه مدیران، سرپرستان، مسئولان و کارکنان چوکا که بیصبرانه منتظر این رخداد خجسته بودند موظف و مکلف به همکاری کامل با جنابعالی و اجرای دستورات صادره در جهت راه اندازی تولید خواهند بود.

امید است به حول و قوه الهی و وحدت کلیه کارکنان خطوط تولید راه اندازی وبا کنترل و نظارت دقیق شاهد تولید مستمر با کمیت و کیفیت قابل قبول و قابل فروش در بازار رقابتی کشور باشیم. پرامید باشید به فضل الهی و انشاءالله رونق اقتصادی چوکارجاء واثق دارم چوکائیان متعهد نشان خواهند داد بعنوان سربازان انقلاب و یار و یاور نظام با اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شان و جایگاه ویژه چوکا در صنعت و اقتصاد کشور را احیاء و اهداف دولت محترم تدبیر وامید را جامه عمل خواهند پوشید و بصیرت و هوشیاری خود را به یاوه گویان و شیپورچی های استکبار به نمایش خواهند گذاشت.

پس از نگارش این نامه توسط مدیرعامل چوکا سیدی مدیر تولید این کارخانه در پاسخ به وی در نامه ای موارد بازدارنده ی راه اندازی مجدا خط تولید چوکا را برشمرد.

name choka

با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم کارخانه ی بسیار مهم و راهبردی چوکا چه زمانی دوباره به دوران اوج خود باز می گردد.

معاش  خانواده های زیادی به چرخیدن چرخ های تولید این کارخانه وابسطه است و چشم های زیادی به دست های پینه بسته ی کارگران این کارخانانه دوخته شده است.

پرداخت دوماه از حقوق کارگران(با همه ی اما و اگر هایی که داشت!)،پیگیری های مجدانه ی استاندار و نماینده ی ولی فقیه در رضوانشهر و همکاری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان با مدیران این شرکت، نوید روز های بهتری را برای کارخانه ی چوکا می دهد