فرزاد کرمی متولد ۱۳۶۵در منطقه حمیدیان شهر رشت سوابقی چون نائب رئیسی انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیسات استان گیلان،مدیر عامل شرکت عمران بنادژگیل،رئیس هیئت مدیره شرکت عمران راه آسیاب سر،عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان،عضو کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت شورای فنی استان گیلان،عضو هیئت حل اختلاف مالیاتی استان گیلان و عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گیلان را در کارنامه درخشان خود دارد.

به گزارش ندای گیلان،فرزاد کرمی  متولد ۱۳۶۵در منطقه حمیدیان شهر رشت و فارغ‌التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ،دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش سازه در حال تحصیل در دانشگاه گیلان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حسابداری از دانشگاه پیام نور است.

وی سوابقی چون نائب رئیسی انجمن شرکت‌های ساختمانی و تاسیسات استان گیلان،مدیر عامل شرکت عمران بنادژگیل،رئیس هیئت مدیره شرکت عمران راه آسیاب سر،عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان،عضو کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت شورای فنی استان گیلان،عضو هیئت حل اختلاف مالیاتی استان گیلان و عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گیلان را در کارنامه درخشان خود دارد.

کرمی که از مدیران موفق و مشهور در استان گیلان است، برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت پا به میدان گذاشته است و می گوید شعاری ندارد و افراد زیادی هستند که شعار می دهند،در شورا باید عمل کرد.

وی معتقد است رشد و شکوفایی نیاز به حضور جوانان در راس امور مدیریت شهری دارد و قصد دارد تا برای توسعه و پیشرفت شهر رشت  شفافیت، صداقت و جوانگرایی در سرلوحه کار خود قرار دهد.

کرمی  طی یک نشست خبری اعلام کرد: احساس می کنم همه ما یک وظیفه اخلاقی و انسانی داریم که باید بتوانیم برای توسعه ی شهری گامی موثر برداریم.

این مدیر موفق با اشاره به این که از لحاظ نموداری رشد و توسعه ی پایدار رشت به صورت نزولی می باشد بیان داشت به عنوان یک جوان این را دغدغه ی خودم میدانم و با مشورت از بزرگان شهر و مشاوره و پتانسیلی که در خود می بینم برای رشد و توسعه ی شهر در انتخابات شرکت کردم و با توکل به خدا از همه ی مردم شریف شهر رشت درخواست همکاری و اعتماد به جوانان برای حضور در انتخابات را دارم.