ندای گیلان:آستانه تحمل در جامعه ما پایین است یا بالا؟ چقدر تحمل داریم کسی به ما ایرادی بگیرد و ما بدون دلخوری با او همراهی کنیم؟ آیا این که اطرافیان‌مان بدانند از ضعف‌های خود آگاهی داریم خوب است؟ سراغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته‌ایم و از آنها پرسیده‌ایم «بدترین انتقادی که تاکنون از شما شده، […]

ندای گیلان:آستانه تحمل در جامعه ما پایین است یا بالا؟ چقدر تحمل داریم کسی به ما ایرادی بگیرد و ما بدون دلخوری با او همراهی کنیم؟ آیا این که اطرافیان‌مان بدانند از ضعف‌های خود آگاهی داریم خوب است؟ سراغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته‌ایم و از آنها پرسیده‌ایم «بدترین انتقادی که تاکنون از شما شده، چه بوده است»؟

ایرج ندیمی، نماینده لاهیجان و سیاهکل:

اسمم در شناسنامه ابوذر است و از ابتدای انقلاب با همین نام در انتخابات شرکت کردم اما برخی این را در زمان هر انتخاباتی دستاویز و سوژه انتقاد علیه من می‌کنند.

انتقاد دیگری که بر من وارد می‌کنند این است که چرا در هر دولتی و در دوره هر رییس‌جمهوری من فعالیت می‌کنم یعنی می‌گویند چرا شما که در دوره هاشمی کار کرده‌اید در دوره احمدی‌نژاد هم کار می‌کنید؟

جواب این انتقاد این است که من مسئول تنفیذ رییس‌جمهورها نیستم و اینکه بعد از هر انتخاباتی با همه دولت‌ها کار می‌کنم تنها بر حسب وظیفه است که با همه دولت‌های قانونی مبتنی بر قانون اساسی همکاری کنم./ایسنا