وکیل قاتل ستایش در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش گفت: ما همچنان منتظر رأی دیوان عالی کشور در خصوص این پرونده هستیم.

به گزارش ندای گیلان از رکنا،مجتبی فرح بخش، وکیل قاتل  ستایش در خصوص آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش گفت: ما همچنان منتظر رأی دیوان عالی کشور در خصوص این پرونده هستیم.

وکیل قاتل ستایش در پاسخ به این سؤال که پرونده قاتل ستایش در کدام شعبه از دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است، گفت: از شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده اطلاعی ندارم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای اخذ رضایت از خانواده مقتول اقدامی کرد‌ه‌اید یا نه، اظهار کرد: هنوز اقدامی نکرده‌ایم و منتظریم تا ببینیم رأی نهایی دیوان عالی کشور چیست.
21 فروردین ماه امسال بود که رسانه‌ها از قتل  یک دختربچه 6 ساله افغانستانی و تجاوز به وی توسط نوجوان 17ساله ایرانی در شهر خیرآباد شهرستان ورامین خبر دادند.
طبق حکم شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران، قاتل ستایش بابت ارتکاب قتل به قصاص، تجاوز  به عنف به اعدام  و بابت جنایت  بر میت به دیه محکوم شده اما با اعتراض متهم و وکیل وی به رأی صادره، پرونده جهت رسیدگی مجدد به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.