فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما منتظر جنگ بزرگی هستیم که ریشه فتنه را در منطقه نابود کنیم و برای نابودی آمریکا لحظه شماری می‌کنیم گفت:تروریسم دانستن سپاه درواقع نشان دهنده ترس و عصبانیت دشمنان ما است.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و  روز پاسدار  جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان با آیت ا…فلاحتی نماینده ولی فقیه  و امام جمعه رشت دیدار کردند.

سردار محمد عبدالله پور در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، یاد و خاطره
شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد:تروریسم دانستن سپاه درواقع نشان دهنده ترس و عصبانیت دشمنان ما است و عظمت سپاه پاسداران را اثبات می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما منتظر جنگ بزرگی هستیم که ریشه فتنه را در منطقه نابود کنیم گفت:برای نابودی آمریکا لحظه شماری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنانی که امروزه به سپاه تروریسم میگویند بدانند این نیروهای سپاه بودند که داعش تروریسم را در جهان نابود کردند.
فرمانده سپاه قدس گیلان  به حوادث سیل و بحران در این روزها اشاره کرد و گفت: ۱ میلیارد و۳۰میلیون تومان کمک از طریق سپاه به مناطق سیل زده گلستان ،مازندران ارسال شده است و کمک های ما به استان لرستان نیز ادامه دارد.

وی اظهار داشت امروز در این دیدار با آیت ا…فلاحتی می‌خواهیم بیعتی دوباره با ایشان داشته باشیم و بگوییم این بیعت همیشگی است.