به گزارش ندای گیلان،این اولین بار نیست که مسئولین اردبیل ادعاهای عجیب و غریبی در مورد گیلان مطرح می کنند.پیشتراستاندار اردبیل ادعا کرده بود شهرستان آستارا و تالش گیلان متعلق به اردبیل است!

به گزارش ندای گیلان به نقل از خبرگزاری مهر، کریم حاجی زاده پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه توسعه روستاهای هدف گردشگری اردبیل گفت: در گذشته برخی مهاجران شهرستان خلخال در روستای ماسوله مقیم شده اند و از معماری خلخال در این روستا به کار بسته اند.

وی نمونه مشابه این معماری را در روستای هدف گردشگری «کزج» عنوان کرد و افزود: خلخالی های مهاجر با هدف حفظ ثروت و اموال خود از این معماری پله ای و زیبا در ساخت خانه های ماسوله استفاده کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: شهرستان خلخال در بین سایر شهرستان های استان اردبیل بیشترین تعداد روستاهای هدف گردشگری را دارد و این بیانگر غنای طبیعی و تاریخی این شهرستان است.

این درحالی است که مستندات تاریخی زیادی در مورد ماسوله وجود دارد و همچنین ماسوله در یونسکو به عنوان شهرک تاریخی منحصر به فرد ثبت شده است.

به گزارش ندای گیلان،این اولین بار نیست که مسئولین اردبیل ادعاهای عجیب و غریبی در مورد گیلان مطرح می کنند.پیشتر استاندار اردبیل اردبیل ادعا کرده بود شهرستان آستارا و تالش گیلان متعلق به اردبیل است!!!!