محسنی با اشاره به تخصیص ۱۲ سایت جدید همراه اول تا پایان سال جاری به شهرستان شفت، گفت: شهرستان شفت آمادگی لازم را دارد تا پس از جانمایی نصب دکل ها تمهید مقدمات لازم را فراهم آورد.

به گزارش ندای گیلان  محمدرضا محسنی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت به سفر وزیر ارتباطات در سال گذشته به این شهرستان اشاره کرد و گفت: بخشی از مصوبات این جلسه اجرایی و برخی دیگر نیز اجرایی نشده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز برخی از روستاهای شهرستان شفت با مشکل آنتن دهی مواجه هستند، افزود: مشکلات ارتباطی مردم در منطقه گردشگری امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق با توجه به حضور زیاد مسافر باید مورد توجه ویژه مسئولان این حوزه قرار گیرد.

فرماندار شفت به راه اندازی و توسعه سایت های نسل سه و نسل چهار اینترنت در شهرهای شفت و احمدسرگوراب و روستاهای لیشاوندان، نصیرمحله و امام زاده اسحاق اشاره و  تصریح کرد: بهبود وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای لاسک، چناررودخان، لیفکوه، گیشم، کیش خاله و لیفکوخندان نیازمند توجه و پیگیری مسئولان امر است.

وی در ادامه با اشاره به تخصیص ۱۲ سایت جدید همراه اول تا پایان سال جاری به شهرستان شفت، گفت: شهرستان شفت آمادگی لازم را دارد تا پس از جانمایی نصب دکل ها تمهید مقدمات لازم را فراهم آورد.

محسنی با تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه بررسی مشکلات ارتباطی و نحوه خدمات دهی به مشترکان در شهرستان شفت، ادامه داد: بخشداران و دهیاران برای توسعه زیرساخت های ارتباطی با دستگاه های ذیربط و اپراتور های تلفن همراه همکاری ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۹ دفتر ICT روستایی در شفت به ثبت رسیده که براساس آمار شش دفتر رغیرفعال است، افزود: در صورت عدم فعالیت پس از فراخوانی به متقاضیان جدید واگذار می شود.