ندای گیلان:میرشمس مومنی‌زاده با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور برای شهرستان فومن با برکت بوده است، اظهار کرد: مردم گیلان از جمله فومن نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان استانی و کشوری هستند. وی استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور و هیئت دولت را نشانه حمایت از تدبیر و امید دانست و افزود: در […]

ندای گیلان:میرشمس مومنی‌زاده با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور برای شهرستان فومن با برکت بوده است، اظهار کرد: مردم گیلان از جمله فومن نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان استانی و کشوری هستند.

وی استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور و هیئت دولت را نشانه حمایت از تدبیر و امید دانست و افزود: در سفر هیئت دولت به گیلان شاهد حضور پرشکوه مردم دیار همدلان بهجت فومنی در ورزشگاه عضدی رشت بودیم که جای قدردانی کرد.

فرماندار فومن یکی از سیاست‌های دولت را رسیدگی به روستاییان دانست و گفت: مشکلات مردم روستاهای فومن مورد بررسی قرار گرفته است و به خدمات‌رسانی بیشتر دولت در حوزه روستاها امیدوار هستیم.
وی در ادامه به اجرای طرح هادی روستای گشت فومن اشاره کرد و یادآور شد: برای طرح هادی این روستا 3 میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه شده است.

مومنی‌زاده با اشاره به جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و آسفالت معابر گفت: طرح هادی روستای مذکور در سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع اهالی روستا و با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسیده است.