ندای گیلان:مسئولیت های اجتماعی یکی از وظایف بنگاههای اقتصادی است. مدیرعامل شرکت تیراژه صنعت ساختمان گیلان با مشارکت در افتتاح حساب طرح حساب حس زندگی در بانک آینده گیلان، گفت: مسئولیت های اجتماعی یکی از وظایف بنگاههای اقتصادی است و مشارکت در طرح های عام المنفعه احساس خوبی به آدمی می بخشد. میرحامد سید دانش، […]

ندای گیلان:مسئولیت های اجتماعی یکی از وظایف بنگاههای اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت تیراژه صنعت ساختمان گیلان با مشارکت در افتتاح حساب طرح حساب حس زندگی در بانک آینده گیلان، گفت: مسئولیت های اجتماعی یکی از وظایف بنگاههای اقتصادی است و مشارکت در طرح های عام المنفعه احساس خوبی به آدمی می بخشد.

میرحامد سید دانش، افزود: انسان هیچگاه نباید به هم نوع خود که شرایط دردناکی دارد، بی تفاوت باشد چون بلا و بیماری برای هر انسانی اتفاق می افتد و همه ما شرعاً و اخلاقاً تعهد داریم تا در راستای کمک و دستگیری از هم نوعان خود قدم برداریم و در این زمینه حس خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل جوان شرکت تیراژه صنعت ساختمان گیلان تصریح کرد: یکی از مولفه های توسعه جوامع، شاخص های اجتماعی است و مسئولیت های اجتماعی یکی از وظایف بنگاههای اقتصادی می باشد که این موضوع در اکثر بنگاههای اقتصادی و شرکت های تجاری و تولیدی مطرح دنیا نمود دارد.

وی یادآور شد: یقیناً آنهایی که امروزه به موفقیت های خوبی در عرصه های اقتصادی و مالی رسیده اند، معمولاً از طبقه پایین جامعه بوده اند و بالطبع از دردها و آلام جامعه شناخت دارند و این مساله موجب می شود که افراد درک خوبی از مشکلات اجتماعی داشته باشند و در این حوزه قدم خیری بردارند.

میرحامد سید دانش، حرکت بانک آینده را در اجرای طرح حس زندگی برای مقابله با بیماری سرطان، نشأت گرفته از مسئولیت های اجتماعی بنگاههای اقتصادی برشمرد و افزود: این طرح علاوه بر آثار مثبت در جامعه و کمک به کاهش بیماری سرطان، از لحاظ فرهنگی نیز اثرگذار است و جامعه را به تفکر وا می دارد تا نسبت به مسئولیت های اجتماعی و کمک به آلام و دردهای بشری بی تفاوت نباشیم.