فرماندرا املش مشارکت جوانان در سیاستگزاریهای کشور را از اصول خدشه ناپذیر دولت ارزیابی کرد

به گزارش ندای گیلان،اسدالله تابار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان املش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت فرماندار و حضور جوانان و نخبگان در جلسه از دکتر صادق محبوبی از نخبگان ورزشی بین المللی و کشوری اهل شهرستان املش تقدیر و تشکر کرد و افزود : یکی از ضروریت های امروز جوانان در سطح کشور مقوله ورزش است .
فرماندار املش نیز حل مشکلات ، کاهش نارسایی ها و رسیدگی به امور جوانان یکی از دغدغه های اصلی دولت تدبیرو امیدنام برد و افزود .
دولت تدبیر و امید رسیدگی به امور جوانان را برای خود یک اصل میداند و معتقد است باتوجه به جوان بودن جمعیت کشورما یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعات رسیدگی به امور جوانان و کاهش دغدغه های آنان است.
وی مشارکت جوانان در سیاستگزاریهای کشور را از اصول خدشه ناپذیر دولت ارزیابی کرد و یادآور شد آشنا ساختن جوانان به انواع انحرافات ، ایجاد و گسترش خانه های فرهنگ ، (امکانات تفریحی ، علمی و ورزشی ) برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی دانش آموزان و دانشجویان در سطوح مختلف بمنظور گسترش سطح علمی جوانان و ایجاد رقابت سازنده از مهمترین اولویت های دولت تدبیرو امید است.
یونس محمودی افزود : محوریت و اصل شمردن تقویت روحیه جوانان و امید به آینده و ایجاد انگیزه و خودباوری یکی اصول مهم ستاد ساماندهی می باشد.