سازمان بسیج رسانه گیلان به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و حمایت مردم مظلوم فلسطین، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «صهیونیسم جهانی و مسئله فلسطین» را برگزار می‌کند

به گزارش ندای گیلان،«مهدی پارسا» ، با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع فلسطین در آستانه روز جهانی قدس، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و حمایت مردم مظلوم فلسطین، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «صهیونیسم جهانی و مسئله فلسطین» را برگزار می‌کند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: کتاب «صهیونیسم جهانی و مسئله فلسطین» شامل پاسخ به پرسش‌هایی پیرامون صهیونیسم و فلسطین به نویسندگی محمود باقری منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین، پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرت‌های زر و زور دنیاست، تاکید کرد: فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمانان و آزادگان جهان علیه خطرناک‌ترین اندیشه تاریخ یعنی صهیونیسم جهانی است.

وی تاکید کرد: بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را مشخص می‌کند.

پارسا با بیان اینکه علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب «صهیونیسم جهانی و مسئله فلسطین» از طریق فضای مجازی اقدام کنند و تصریح کرد: فایل پی‌دی‌اف کتاب مذکور از آدرس اینترنتی http://www.gilnevis.ir/qods.zip  قابل دریافت است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: همچنین پاسخنامه الکترونیکی طراحی شده که شرکت کنندگان می‌توانند با ورود به آدرس اینترنتی http://yun.ir/615vz8 به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

وی بیان کرد: در این مسابقه کتابخوانی علاوه بر فعالان رسانه‌ای، فضای مجازی و نخبگان فرهنگی و اجتماعی، عموم مردم نیز می‌توانند شرکت کنند.

پارسا با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی بسیج رسانه، ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری است، اظهار کرد: به سه نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند، جوایزی اهدا می‌شود.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه برندگان این مسابقه در تاریخ ۳۰ اردیبهشت سال جاری اعلام می‌شوند، اذعان کرد: این مسابقه کتابخوانی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، سازمان بسیج هنرمندان استان و جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان برگزار شده است.