نایب   رئیس اتاق اصناف کشور، با بیان اینکه مردم نگران کالاهای ضروری نباشند، عنوان کرد: آرد لازم به مدت دو هفته در اختیار نانوایی ها قرار گرفته و برخی واحدها بیش از این مدت آرد در اختیار دارند

به گزارش ندای گیلان،جلال الدین محمد شکریه  با اشاره به آغاز بارش برف در رشت، اظهار کرد: جلسات ستاد بحران با حضور اعضای شورا و شهردار برگزار و تهمیدات لازم از طریق مناطق، معاونت خدمات شهر و سازمان های مرتبط مانند آتش نشانی، سیما منظر، مدیریت پسماند و حمل و نقل بار و مسافر اندیشیده شد.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان، با تاکید بر اینکه بخش خدمات شهر مناطق در روزهای گذشته اجرای مانور را در دستور کار خود قرار داد، گفت: با توجه به بارش برف و یخبندان پس از بارش، امکانات و تجهیزات لازم تهیه شده است.

عضو شورای شهر رشت، از شهروندان خواست تا از پارک خودروهای خود در حین بارش برف در محل های اصلی خودداری کنند و افزود: پارک خودروها در کنار خیابان برای خدمت رسانی مطلوب ماشین آلات برفروب که برای پاکسازی خیابان ها ورود می کنند مشکل و مزاحمت ایجاد می کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران اتاق اصناف استان، متذکر شد: مشکلات و مسائل در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و با اتحادیه های مواد غذایی مانند گوشت و مرغ و نانوایی ها و… صحبت شد.

نایب   رئیس اتاق اصناف کشور، با بیان اینکه مردم نگران کالاهای ضروری نباشند، عنوان کرد: آرد لازم به مدت دو هفته در اختیار نانوایی ها قرار گرفته و برخی واحدها بیش از این مدت آرد در اختیار دارند و دیگر کالاها نیز به اندازه کافی در انبارها موجود است.

شکریه، با اشاره به جلسات برگزار شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تجربه سال های گذشته بیانگر این است که آمادگی لازم برای برخورد با این پدیده طبیعی وجود دارد و از مردم می خواهیم خرید معمول خود را داشته باشند و از احتکار خانگی پرهیز کنند چرا که کالا به اندازه کافی موجود است و اداره برق و آب و گاز نیز آمادگی لازم برای همکاری را دارند.