به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،ابراهیم مهربان با اشاره به مراجعات مردمی درباره مسائل ورزشی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود به فرزندان خود شنا، تیراندازی و سوارکاری بیاموزید. وی با بیان اینکه شنا یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در بین اقشار مختلف مردم است، افزود: تعطیلی استخر مهر لاهیجان موجب شده تا تیم آموزش شنای این […]

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،ابراهیم مهربان با اشاره به مراجعات مردمی درباره مسائل ورزشی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمود به فرزندان خود شنا، تیراندازی و سوارکاری بیاموزید.

وی با بیان اینکه شنا یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در بین اقشار مختلف مردم است، افزود: تعطیلی استخر مهر لاهیجان موجب شده تا تیم آموزش شنای این شهر با مشکلاتی مواجه شود و نارضایتی مردم و ورزشکاران فراهم آید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با تصریح بر اینکه شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان نظام هستند، گفت: این دلواپسی مردم را به گوش مسؤولان برسانیم.

وی بازسازی و راه‌اندازی استخر مهر را یکی از خواسته‌های به‌حق جوانان و نوجوانان لاهیجان عنوان کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود با پیگیری مسؤولان مربوطه این مشکل برطرف شود.