امام جمعه رودسر گفت: با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: به‌رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم بر جامعه مردم ما با اتحاد و یکپارچگی در روز 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت.

به گزارش ندای گیلان،حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهر رودسر با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ‌ترین راز خلقت عالم است اما ابعاد وجودی این خلقت تاکنون کشف نشده است.

وی بر لزوم برگزاری عاشورایی مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) تأکید کرد و افزود: عزت و آبروی ما مدیون الطاف الهی، اسلام و عنایت ویژه ائمه معصومین (ع) است.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه عظمت برگزاری مجلس عزای فاطمه (س) بسیار زیاد است تصریح کرد: همه اقشار جامعه باید در برگزاری هر چه‌بهتر مراسم شهادت بانوی بزرگ اسلام که مدافع حریم ولایت بود اهتمام ویژه بورزند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هرچند ملت ایران از همان اول عشق حضرت زهرا (س) را در دل داشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام الهی در کشور توسط امام (ره) مکتب فاطمی در کشور احیا شد.

روحانی با بیان اینکه امام اسلام ناب محمدی (ص) را به جهانیان معرفی کرد افزود: بقیه اسلام‌ها همه اسلام آمریکایی و اسلام شیطان بزرگ است که با اسلام ناب محمدی کمر دشمنان ولایت و حکومت علوی و فاطمی برای همیشه خرد شد و انشاءالله در حال اضمحلال است.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه مردم ما با حضور حماسی خود در روز 22 بهمن نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و آنان را ناامید می‌کنند گفت: ملت ایران صاحبان اصلی انقلاب هستند و با خون جوانان خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و در طول 40 سال از انقلاب و نظام حمایت کردند.

وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: به‌رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی حاکم بر جامعه مردم ما با اتحاد و یکپارچگی در روز 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت و با صدای پرخروش مرگ بر آمریکا استکبار را می‌شکنند و دشمن را از ادامه توطئه‌های خود مأیوس می‌کنند.