رئیس ستاد همتی در گیلان با تاکید بر اینکه مهم ترین مشکل و دغدغه امروز مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی باید سکان اداره کشور را به یک اقتصاددان بسپاریم.

به گزارش ایلنا،علیرضا سحرخیز رئیس ستاد عبدالناصر همتی در استان گیلان با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هفته جاری اظهار داشت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بسیار حائز اهمیت است، زیرا سرنوشت کشور در برهه حساس کنونی به سیاست های دولتی که روی کار می آید بستگی دارد.

وی با بیان اینکه قهر کردن با صندوق های رای تنها فرصت کنشگری و حق تصمیم گیری برای آینده کشور را از ما خواهد گرفت، افزود: مردم  اعتراض خود را با مشارکت بالا و رای خود نشان دهند و اجازه ندهند سایه ناامنی و فشارهای بین المللی بر کشور مستولی شود.

سحرخیز با تاکید بر اینکه مهم ترین مشکل و دغدغه امروز مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است، افزود: برای حل مشکلات اقتصادی باید سکان اداره کشور را به یک اقتصاددان بسپاریم.

رئیس ستاد عبدالناصر همتی در گیلان با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت کشورمان از وضع موجود، تعامل سازنده با دنیا و در اولویت قرار دادن منافع مردم است، گفت: مردم نباید اجازه بدهند عده ای با سوء استفاده از وضعی که خود در شکل گیری آن، مقصر هستند مدیریت را در دست گرفته و کشور را از مسیر عقلانیت خارج کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به شعار عبدالناصر همتی با عنوان “تعامل از خانه تا جهان”، تصریح کرد: دکتر همتی با تجربه و دانش اقتصادی خود می تواند علاوه بر کنترل اوضاع نابسامان موجود، شرایط را برای رفع تحریم ها و سرمایه گذاری های خارجی در ایران فراهم کند.

سحرخیز با بیان اینکه عده ای از سرد بودن فضای انتخابات سود می برند و تنها راه پیروزی خود را از همین طریق می دانند، گفت: آنها می دانند اگر مردم تصمیم بگیرند در پای صندوق های رای حاضر شوند، هرگز نخواهند توانست پیروز انتخابات باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به این نکته توجه کنند که همه ما در این کشور زندگی می کنیم و انتخاب رئیس جمهور تاثیر مستقیم بر زندگی همه دارد، اگر سال ۸۴ سرنوشت انتخابات به شکل دیگری رقم می‌خورد در سال های گذشته  ما شاهد تحریم های بین‌المللی و فشار حداکثری به ایران نبودیم.برای به ثمر رسیدن توافق برجام و رفع تحریم ها، تلاش های بسیاری صورت گرفته و مذاکرات وین در حال حاضر به پایان خود نزدیک شده است،انتخاب دولت مخالف تعامل با دنیا می تواند۴ سال دیگر فشارهای اقتصادی و سیاسی بر مردم ایران را تمدید کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از مردم عزیز ایران به ویژه مردم با فرهنگ و فرهیخته گیلان می خواهیم تا اجازه ندهند کشور و سرنوشت فرزندانشان توسط کاسبان تحریم و مخالفان تعامل با جهان گروگان گرفته شود.

سحرخیز تصریح کرد: دکتر همتی تنها کاندیدایی است که دانش اقتصادی دارد و سال ها در عالی ترین مقام های کشور تجربه لازم را کسب کرده و توانایی لازم و برنامه منسجم برای بهبود اوضاع اقتصادی ایران را دارد.