حسینعلی پورابراهیمی درگاه از بسیجیان و جانبازانی بود که در درگیری با نیروهای داعش در شهر حلب روستای «الحمره» به دلیل جراحت وارد شده، به شهادت رسیده است

به گزارش ندای گیلان علی پاسخی با تسلیت شهادت حسینعلی پورابراهیمی درگاه مدافع گیلانی از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) اظهار کرد: حسینعلی پورابراهیمی درگاه نخستین شهید مدافع حرم بسیجی و جانباز گیلانی محسوب می‌شود که حین عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت رسیده است.

وی به 19 ماه سابقه جبهه و 20 درصد جانبازی دوران دفاع مقدس شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه اشاره کرد و افزود: دو فرزند پسر از شهید مذکور به‌ یادگار مانده است.

مسؤول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مراسم وداع با پیکر شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه ساعت 10 و 30 دقیقه امشب در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: ساعت 9 صبح روز دوشنبه 24 خردادماه جاری مراسم تشییع پیکر شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه از سپاه ناحیه رشت به طرف گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

پاسخی، شهید حسینعلی پورابراهیمی درگاه را اهل آستانه‌اشرفیه معرفی کرد و گفت: حسینعلی پورابراهیمی درگاه از بسیجیان و جانبازانی بود که در درگیری با نیروهای داعش در شهر حلب روستای «الحمره» به دلیل جراحت وارد شده، به شهادت رسیده است.