عصر امروز مراسم تودیع و معارفه شهرداران آستارا و لوندویل با حضور فرماندار آستارا،مدیرکل امور شهری استانداری گیلان و امام جمعه این شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،عصر امروز مراسم تودیع و معارفه شهرداران آستارا و لوندویل با  حضور فرماندار آستارا،مدیرکل امور شهری استانداری گیلان و امام جمعه این شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا برگزار شد.

یونس رنجکش در این جلسه با تاکید بر بکارگیری جوانان و بانوان در دستگاه ها اظهار داشت:مدیران باید نگاه ملی به پروژه های نظیر راه آهن آستارا-آستارا  و سد لاستیکی شهرستان داشته باشند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه ها با فرماندار شهرستان  خواستار رسیدگی مسئولان به مطالبات مردم شهرستان شد.
امام جمعه آستارا نیز در این جلسه خواستار همکاری دستگاه های اجرایی با فرمانداری این شهرستان شد و گفت: این هماهنگی ها زمینه توسعه شهرستان را فراهم خواهد کرد.
سخنران دیگر جلسه،ساحره میرسیدی از افزایش بودجه شهرداری های گیلان خبر داد و افزود:با حمایت های دولت این بودجه از چهار هزار و 100 میلیارد ریال  به بالغ بر 13 هزار میلیارد ریال در سالجاری افزایش پیدا کرده است.