یاداشت: باید مدیران ضعیف را نقد کرد.بایدمدیران ناکارآمد را کنار زد و مدیرانی توانمند و قدرتمند برسر کار آورد.در روی دیگر سکه باید از مدیران لایق و کارآمد قدردانی کرد و آنان را به جامعه معرفی کرد. هرگز نمیتوان بیمارستان پورسینا را قبل از مدیریت دکتر یوسف زاده چابک فراموش کرد. بیمارستانی که بسیار ضعیف […]

یاداشت:
باید مدیران ضعیف را نقد کرد.بایدمدیران ناکارآمد را کنار زد و مدیرانی توانمند و قدرتمند برسر کار آورد.در روی دیگر سکه باید از مدیران لایق و کارآمد قدردانی کرد و آنان را به جامعه معرفی کرد.
هرگز نمیتوان بیمارستان پورسینا را قبل از مدیریت دکتر یوسف زاده چابک فراموش کرد. بیمارستانی که بسیار ضعیف ظاهر شده و انتظارات مردم استان را هرگز برآورده نکرد. اما با ریاست دکتر یوسف زاده بود این بیمارستان به جایگاه واقعی خود دست یافت و امروزه میتوان این بیمارستان را در رده بیمارستانهای نمونه استان و کشور به حساب آورد.
دکتر یوسف زاده چابک که از برجسته ترین پزشکان و جراحان مغز و اعصاب کشور است با اثبات درایت و کارآمدی خود به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان منصوب گردید.
عملکرد چند ماهه گذشته دکتر یوسف زاده چابک در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نشان داد که مدیران دیگر ارگانها باید شخص دکتر یوسف زاده و نوع مدیریت ایشان را الگو قرار دهند.
نباید مدیریت و اوضاع و احوال دانشگاه علوم پزشکی قبل از ریاست دکتر یوسف زاده را فراموش کرد. امروز دیگر از ریخت و پاش های نامتعارف خبری نیست و با همین روند انشاالله در یک سالگی ریاست ایشان یک تحول بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان را شاهد خواهیم بود.
در روزها و یک ماهه گذشته در برخی سایتها و محفلها  مشاهد میشود که به این مدیر نمونه فشار وارد می آورند و با گفتار و نوشتار بیهوده قصد تخریب دکتر یوسف زاده را دارند که نه تنها امروز بلکه در آینده هم هرگز نهواهند توانست به اهداف غیراخلاقی خود دست یابند.
مدیریت درست و قانونی دکتر یوسف زاده مانع پیروز شدن این جماعت سودجو خواهند شد.
باید باید و باید از مدیریت و شخص دکتر یوسف زاده چابک دفاع کرد . از ایشان حمایت کرد.
مگر مردم یک شهر و استان چه میخواهند؟
مدیریت دکتریوسف زاده چابک بهترین جواب به اعتماد مردم است.
باید قدردان دکتر بود.باید این مدیر نمونه را بیشتر به مردم معرفی کرد.
دکتریوسف زاده چابک …مچکریم

محسن بیناپور
روزنامه نگار
نهم تیرماه یک هزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی