با توجه به تعداد زیاد مراجعین به کلینیک بعثت، باید جهت ایجاد حداقل دو مکان دیگر در دو نقطه متفاوت شهر رشت، جهت تسهیل در ارائه خدمات و جلوگیری از سرگردانی مردم تمهیدات لازم اتخاذ شود.

ندای گیلان:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین سفر خود به استان گیلان، صبح امروز 26 فروردین ماه از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت بازدید کرد.

دکتر هاشمی در بازدید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت که با همراهی ریاست، معاونین و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه انجام شد، اظهار کرد: مدیریت داروخانه های مستقر در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه که پیش از این به بخش خصوصی واگذار شده بود باید بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گیرند.

وی افزود: این اتفاق باید در بستر زمان و با اتخاذ تمهیدات لازم و الگوبرداری از دانشگاههای پیشگام مانند دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی صورت پذیرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد زیاد مراجعین  به کلینیک بعثت، باید جهت ایجاد حداقل دو مکان دیگر در دو نقطه متفاوت شهر رشت، جهت تسهیل در ارائه خدمات و جلوگیری از سرگردانی مردم تمهیدات لازم اتخاذ شود.

دکتر هاشمی در ادامه سفر به گیلان همچنین از مرکز دانشگاهی پورسینا بازدید نمود و گفت: مرکز دانشگاهی پورسینا به عنوان تنها سانتر ترومای استان گیلان باید مورد توجه بیش از پیش مسئولین قرار گیرد.