فرماندار لاهیجان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جامعه خاطرنشان کرد: اگر مدیری رسانه گریز است، باید در عملکرد خود تشکیک کند.

به گزارش  ندای گیلان از  لاهیجان، سید محمد احمدی عصر یکشنبه در آستانه هفته دولت، در جلسه مشترک روابط عمومی ها و رسانه های شهرستان لاهیجان اظهار داشت: روابط عمومی ها باید تلاش کنند عملکرد سازمان ها و اداره های خود را در ارتباطی قوی با رسانه های گروهی، تبیین و ارائه کنند و با رسانه ها تعامل داشته باشند.
وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های رسانه ای در جامعه خاطرنشان کرد: اگر مدیری رسانه گریز است، باید در عملکرد خود تشکیک کند.
فرماندار لاهیجان به ظرفیت های بالای این شهرستان و ضرورت بیان آنها تاکید و اضافه کرد: خلأ روابط عمومی ها در لاهیجان کاملا حس می شود زیرا تصویری که از روابط عمومی ها در این شهرستان وجود دارد، منسوخ شده و قدیمی است.
به گفته فرماندار، روابط عمومی ها باید خود را مجهز و روزآمد کنند تا بتوانند از پویایی لازم برخوردار باشند.
وی ادامه داد: در سطوح ملی و استانی از شهرستان لاهیجان انتظار بیشتری وجود دارد و روابط عمومی ها می توانند نقش مهمی در معرفی این ظرفیت ها و برآورده کردن انتظارات داشته باشند.
فرماندار لاهیجان یادآور شد: روابط عمومی ها با فراگیری و آموزش شیوه های نوین، می توانند بازوان خوبی برای مدیران و بخش های اجرایی باشند.
وی اظهار داشت: نگاه روابط عمومی ها باید علمی، فنی و رو به جلو باشد و مواردی که در آینده ممکن است سازمان را با چالش مواجه کند، بموقع پیش بینی کنند.

 احمدی درخاتمه به دفاع از عملکرد دولت پرداخت وگفت ، دولت تد بیر وامید درطول سه سال گذشته کارهای خوبی انجام داده که ازجمله آن اجرای برجام ، پایین آوردن نرخ تورم، ارتباط با کشورهای بزرک صنعتی ،توسعه سیاسی چه در ابعاد داخلی وخارجی و……. را می توان نام برد وامسال نیز155پروژه با اعتباری با لغ بر48میلیارد تومان درهفته دولت افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که در این راستا 722فرصت شغلی بوجود آمده است.