مالک باشگاه ملوان که ۷۰درصد از سهام این تیم را در اختیار دارد طی چند روز گذشته تلاش زیادی داشته نسبت به بحث واگذاری ملوان به منطقه آزاد سیاست سکوت را در پیش گیرد و ملوان را در آستانه چهار بازی حساس پیش‌رو که آینده این تیم را برای بقا رقم می‌زند دچار حاشیه نکند، نسبت به این مساله در صفحه شخصی‌اش واکنش نشان داد.

ندای گیلان:مالک باشگاه ملوان که ۷۰درصد از سهام این تیم را در اختیار دارد طی چند روز گذشته تلاش زیادی داشته نسبت به بحث واگذاری ملوان به منطقه آزاد سیاست سکوت را در پیش گیرد و ملوان را در آستانه چهار بازی حساس پیش‌رو که آینده این تیم را برای بقا رقم می‌زند دچار حاشیه نکند، نسبت به این مساله در صفحه شخصی‌اش واکنش نشان داد.

سیروس محجوب با انتشار این متن کنایه‌آمیز، نوشت: امیدوارم حمایت‌ از ملوان فقط به خاطر منافع شخصی و گروهی نباشد. کاش در این برهه از زمان حرف‌های بهتری می‌زدیم تا انسجام تیمی را بیشتر می‌کردیم.

مالک ملوان در ادامه با اعلام اینکه کاش همه آنها مثل هواداران باشند و بدون مزد و منت به فکر اعتلای ملوان باشند، گفت: کاش من از هواداران یاد می‌گرفتم که بدون هیچ مزد و منتی این نام (ملوان) را فریاد می‌زنند. کاش برای رسیدن به جاهای بالاتر این نام را قربانی نکنیم. هر کسی می‌تواند کمک کند بسم‌الله ولی بدون بوق و کرنا، چون صدای بوق‌شان گوش خودشان را بیشتر آزار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: ملوان گوشت قربانی نیست و باید مراقب اظهارنظرها در این برهه حساس باشید. هواداران فقط به تیم فکر کنید و به ماندن و جنگیدن. فقط ۴ بازی باقی مانده و لطفا دست بردارید و الان زمانش نیست. جانم را بگیرید و ملوان را قربانی نکنید.

سیروس محجوب در پایان با التماس از گروهی که به زعم خود به دنبال منافع شخصی‌شان در ملوان هستند خواست تا در این برهه بیشتر به فکر ملوان و هواداران این تیم باشند: این تیم عشق است، هستیم و تا پای جان می‌جنگیم حتی اگر جسمم نابود شود. فقط بگذارید فصل تمام شود. التماس‌تان می‌کنم و به پای‌تان می‌افتم.

لازم به ذکر است ملوان در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ در منطقه خطر لیگ برتر قرار دارد و با توجه به نتایج اخیر این تیم به نظر می‌رسد آنها با فیروز کریمی نسبت به تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای بقا برخوردارند و مالک باشگاه هم با توجه به عملکرد مناسب فیروز کریمی با او قراردادی سه ساله به امضا رسانده است. با همه این مسائل در سفر اخیر ریاست جمهوری به گیلان، نماینده انزلی یکی از درخواست‌های خود از دکتر حسن روحانی را به واگذاری ملوان به منطقه آزاد اختصاص داده بود که با توجه به برنامه سه ساله محجوب و کریمی برای حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمی عجیب به نظر می‌رسد.