مدیر فروش هلدینگ آرش منطقه آزاد انزلی گفت:ما مشتریان خود را قلب تپنده مجموعه و جزء خانواده هلدینگ می دانیم.

به گزارش  ندای گیلان و به نقل از دپارتمان رسانه هلدینگ آرش در راستای سلسله گفتگو با مدیران واحدهای گوناگون این هلدینگ اینبار سری به مدیریت واحد فروش آن زدیم تا با وی به گپ و گفت بپردازیم.

ابتدا خودتان را به صورت کامل معرفی نموده و سوابق کاری تان را بفرمایید؟

سلام و خسته نباشید خدمت شما و همه مردم عزیز استان گیلان بنده فرید شفیعی هستم، متولد ۱۳۷۰ دارای مدرک کارشناسی الکترونیک حدود ۹ سال هست که در حوزه مشارکت و ساخت و فروش فعالیت دارم.

چند مدت است که در شرکت انبوه سازان آرش مشغول به کار هستید و در چه بخشهایی فعالیت کرده اید؟

حدود ۶ سال است که با هلدینگ آرش در زمینه فروش فعالیت دارم و هم اکنون نیز مدیریت فروش این مجموعه را بر عهده دارم.

چه وجه تمایزی در شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها وجود داشت که به این شرکت پیوستید؟

دلایل زیادی وجود داشت. یکی از دلایلی که موجب همکاری بنده با این مجموعه شد، نحوه مدیریت مدیران این هلدینگ و اندیشه پیشرفت در حوزه های گوناگون بود که مهمتر از دستیابی به موفقیت، پایداری و حفظ آن دستاوردها بود که موجب گردید تا این هلدینگ یک برند شناخته شده نه تنها در گیلان، بلکه در سراسر کشور باشد و مشتریان ثابت و وفاداری داشته باشد.

نگاه شما نسبت به آینده این شرکت چیست؟

سوال خوبی پرسیدین! چون به طور طبیعی هر کسب و کاری در این مدت با مشکلات عدیده ای روبه رو گردید. اما هلدینگ آرش سعی کرد تا با وجود تمام مشکلات رو به جلو حرکت کرده و با همدلی تمامی کارکنان و برنامه ریزی درست و طولانی مدت اتاق فکر مجموعه، این هلدینگ پروژه های بزرگ و دست آوردهای عظیمی را در دستور کار داشته باشد.

از دیدگاه شما چه ارزش هایی در این شرکت وجود دارد که در موفقیت های آن موثر است؟

سوال جالبیست! شاید برای بسیاری جای سوال باشد که چطور این شرکت توانست موفق و سرپا بماند. یکی از این دلایل مهم می تواند بها دادن به ایده های خلاقانه و ارزش آفرین از سوی مدیران مجموعه باشد و از همه مهم تر کار تیمی و دلسوزی کل مجموعه موجب گردیده تا همگی برای دستاوردهای بیشتر این هلدینگ تلاش و همکاری نمایند که این موضوع برای شخص بنده بسیار جذاب بود.

ارتباط شما با کدام بخش از مجموعه شرکت انبوه سازان آرش بیشتر بوده و چه تاثیر متقابلی در حوزه فعالیت شما داشته است؟

با توجه با اینکه مدیریت فروش این شرکت بر عهده دارم برای کسب اطلاعات و برنامه‌ریزی آنها تقریبا با تمامی بخش ها در ارتباط هستم تا بتونم اطلاعات درست و کاملی در اختیار مشتریان عزیز قرار دهم‌.
ما مشتریان خود را قلب تپنده مجموعه و جزء خانواده هلدینگ می دانیم، صداقت با مشتری و عمل به وعده ها حافظ بقای ماست.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش را نسبت به قبل آن چگونه ارزیابی می کنید؟

همانطور که قبلاً عرض کردم هلدینگ آرش جزء معدود کسب و کارهایی بود که با توجه به شرایط سخت پاندمی کرونا و رکود اقتصادی توانست نگاه و پیشرفت رو به جلو داشته باشد که همواره این مجموعه سعی نمود تا با حمایت از کارکنان و کارگران خود از این بحران عبور کرده و به دستاوردهای بیشتری برسد.

یک خاطره خوب از ایام فعالیت خود در شرکت انبوه سازان آرش را بفرمایید؟

یکی از خاطرات خوبم این بود که روزی که مدیران شرکت اعلام کردند که مجوز پروژه بزرگ آرش مال را دریافت کرده اند، آن روز برای تمام اعضای شرکت و به خصوص بنده خاطره بسیار خوبی رغم خورد که آن روز را کنار هم جشن گرفتیم.

در پایان اگر موضوع ناگفته ای دارید که میخواهید عنوان کنید بیان بفرمایید؟

از شما بابت انجام این مصاحبه تشکر میکنم و برای تمام کار آفرینان کشورم و همچنین برادران تقی پور که توانستند در سال گذشته و همزمان با پاندمی کرونا این مجموعه بزرگ و موفق را سر پا نگه دارند تشکر میکنم که توانستند با تدابیر مثال زدنی، تهدید کرونا را به یک فرصت بزرگ برای این مجموعه تبدیل کنند.