فرماندار لنگرود بیان داشت: ماموریت اصلی نیروی انتظامی، استقرار نظم و امنیت در جامعه است.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور سیروس شفقی، فرماندار لنگرود، روسای ادارات ، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان صبح امروز برگزار شد.

سیروس شفقی  در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان جامعه که آرامش را مدیون وجود این عزیزان هستیم، گفت: وزارت کشور و نیروی انتظامی به عنوان یک خانواده در استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی، نگهداری و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران  در چارچوب قلمرو داخلی جمهوری اسلامی ایران انجام وظیفه می کنند.

 فرماندار لنگرود با اشاره به به فرمایشات رهبری در خصوص نیروی انتظامی، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی امین مردم هستند و مردم و جامعه باید قدردان نیروی انتظامی باشند.

  شفقی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی از طریق جلب اعتماد عمومی حاصل شده است، تصریح کرد: امنیت پشتوانه و بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و بخشی از این امنیت داخلی به دست پرتوان نیروی انتظامی تامین می شود و رویکرد مهربانی و رئوفی نیروی انتظامی نسبت به مردم جنبه پیشیگیری خوبی هم دارد.