علیزاده عنوان کرد : لیستی که از سوی برخی ها اعلام شد لیست شورای ائتلاف نبود و در تهیه این لیست نظر مقبولیت مردم مد نظر بوده است

به گزارش ندای گیلان،نظر علی علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان لیست اسامی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان را اعلام کرد .

بر این اساس در شهرستان رشت آقازاده ، عظمتی و کوچکی نژاد در شهرستان فومن و شفت بهروزی فر ، در شهرستان لنگرود پور عباس در شهرستان رودسر و املش عباسی در شهرستان انزلی خسته بند در شهرستان ماسال ، رضوانشهر و تالش شکری ، در شهرستان لاهیجان و سیاهکل نیک فر ، در شهرستان رودبار صفایی و شهرستانهای آستارا ، صومعه سرا و آستانه اشرفیه تا ساعاتی دیگر اعلام می شود .

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان در ادامه لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در مجلس خبرگان رهبری را اقایان آیت الله قربانی ،رمضانی ، اشکوری ، رهنما معرفی کرد و افزود : هدف ما پیروزی جریان ارزشی و اصولگرایی در استان است و امیدواریم که در هفتم اسفند ماه حماسه حضور مردم گیلان را در انتخابات داشته باشیم و حماسه بعدی انتخاب نیروی های ارزشی برای خدمت به مردم است .

علیزاده تصریح کرد : در عرصه انتخابات برخی از کاندیداها با انصراف خود می توانند به جریانی کمک کنند و برخی با حضور خود در عرصه انتخابات. وی شعار انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان در کل کشور را معیشت ، امنیت ، پیشرفت بیان کرد .

وی گفت : گمانه زنی ها و رایزنی ها در جبهه های مختلف صورت گرفت و شب گذشته این اجماع حاصل شد .
علیزاده عنوان کرد : لیستی که از سوی برخی ها اعلام شد لیست شورای ائتلاف نبود و در تهیه این لیست نظر مقبولیت مردم مد نظر بوده است .

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان گیلان با تکذیب تمامی موارد بیان شده در خصوص شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: لیست سایه نداریم و از این لیست اعلام شده با قاطعیت دفاع می کنیم.