فرماندار تالش: وظیفه ما شاداب سازی و ایجاد فضای مطلوب در مدارس برای دانش آموزان می باشد.

به گزارش ندای گیلان،فرماندار تالش در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه تالش و اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری تشکیل شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی عنوان کرد : شرایط کشور ما در حال حاضر به گونه ای رقم می خورد که با وجود تمام سختی ها و موانع بین المللی، امنیت جمهوری اسلامی با اقتدار حفظ شده است. رزمندگان ما در زمان جنگ با وجود اینکه با 50 تا 60 کشور جهان به طور غیر مستقیم روبرو بودند ، اما با ایمان و اعتقاد راسخ و عزم اسلامی نپذیرفتند و اجازه ندادند شکست بر آنها چیره شود رزمندگان ما شهادت را بعنوان مرحله گذر می دیدند و آن را نشان نیست و نابودی نمیدانستند ، از این رو قدردانی از ایثارگری های شهدا و خانواده هایشان از وظایف اصلی ما می باشد

 علی فتح اللهی گفت : همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، معنویت دوچندانی را باعث شده است که حفظ این معنویت در تمام مراحل زندگی و به خصوص در بین مدیران تاثیرات مثبت خود را نشان خواهد داد. چراکه دوربین ناظر ما ، نگاه خداوند است.

فرماندار تالش با تبریک دوباره آغاز سال تحصیلی و تاکید بر این نکته که وظیفه ما شاداب سازی و ایجاد فضای مطلوب در مدارس برای دانش آموزان می باشد، ادامه داد : با نزدیک شدن ماه محرم این نکته قابل ذکر است که ستاد عتبات عالیات برای روز اربعین در ماه گذشته شکل گرفت و وظیفه ما اطلاع رسانی به مردم عزیز می باشد که بتوانند مساعدت های خود را به صورت کنترل شده ارائه دهند.

فرماندار  تالش ضمن تاکید بر تاثیر آموزش و پرورش در شکل گیری و یادگیری فرهنگ صحیح به دانش آموزان افزود : بایستی تفکر یک دانش آموز را برای زندگی متمدن آماده کنیم و توجه داشته باشیم که فرهنگ در واقع نوع رفتار ما با قانون می باشد و رفتار مناسب ما چه با افراد و چه با طبیعت نشان از فرهنگ صحیح ما دارد.

 علی فتح اللهی در پایان تصریح کرد : که بایستی همه ادارات و دستگاه ها توجه ویژه به امر سرشماری داشته باشند. چراکه تاثیرگذاری بحث سرشماری حتی در کوچکترین رده های ممکن بسیار چشمگیر است ، از این رو از سوم مهر ماه سرشماری اینترنتی در سراسر کشور آغاز می شود که در واقع برای اولین بار در سطح کشور با این روش انجام می پذیرد و می تواند هم از حجم کاری دولت بکاهد و هم دقت در امر سرشماری را افزایش دهد ، تاکید می شود مدیران محترم مدارس به قشر زحمت کش فرهنگی اطلاع رسانی داشته باشند و ثبت نام اینترنتی را در اولویت خود قرار دهند .