علی وارسته روز سه شنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر توجه بیشتر به وضعیت امکانات و تجهیزات ورزشی این شهرستان شرایط کنونی را راضی کننده ندانست

به گزارش ندای گیلان،علی وارسته روز سه شنبه در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر توجه بیشتر به وضعیت امکانات و تجهیزات ورزشی این شهرستان شرایط کنونی را راضی کننده ندانست و گفت : بررسی های میدانی نشان می دهد که برخی سالن های ورزشی شرایط خوبی ندارند که باید نگاه ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.

وی پرداختن به ورزش همگانی و قهرمانی را مورد تاکید قرار داد و افزود :معتقدم نگاه همه ما باید در هر دو مقوله باشد چرا که صرف پرداختن به ورزش قهرمانی کافی نیست و باید ورزش همگانی نیز به همان نسبت قهرمانی مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی ، هر قدر در ورزش هزینه کنیم کم است چرا که این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

سرپرست فرمانداری رودسر یکی از ظرفیت های عظیم این شهرستان را در رشته فوتبال ساحلی دانست و اظهار کرد :این رشته امتیاز بزرگی برای این شهرستان در سطح استان و کشور است و با وجود اینکه برخی اعضای این تیم در تیم ملی حضور دارند باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

وارسته در بخش دیگری از سخنان خود حمایت همه جانبه از مربیان و بازیکنان بازنشسته در تیم های ورزشی مختلف را مورد تاکید قرار داد و اضاافه کرد : اینکه در برخی موارد مشاهده می شود به عنوان مثال یک مربی تیم ملی در گیشه بلیط فروشی بلیط می فروشد این وضعیت زیبنده نیست و باید شانیت و جایگاه آنان حفظ شود.

وی یاد آور شد : این شهرستان استعدادهای زیادی در بعد ورزش قهرمانی و همگانی دارد که باید تلاش کنیم این ظرفیت های بالقوه به فعلیت در آید.