وارسته بهدانی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه به تنهایی حاصل نمی شود و صرفا نمی تواند در یک مجموعه استانی به یک شهرستان محدود شود افزود :بایدبا برگزاری نشست های مختلف تبادل فکر و نظر داشته باشیم.

به گزارش ندای گیلان علی وارسته بهدانی  در دیدار با فرمانداران لنگرود و لاهیجان با اشاره به تعامل سازنده مابین شهرستانهای همجوار افزود : یکی از راههای کسب موفقیت مدیران ارشد اجرایی در شهرستانها جمع آوری مشترکات شهرستانی و برقراری ارتباط محوری و دائم است که یقینا می تواند در رشد و ارتقا شهرستانهای همجوار تاثیر آفرین باشد .
وارسته بهدانی با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه به تنهایی حاصل نمی شود و صرفا نمی تواند در یک مجموعه استانی به یک شهرستان محدود شود افزود : اگر می خواهیم شهرستان را ارتقا دهیم باید به همان میزان در ارتقا استان با کمک شهرستانهای مجاور و ارائه طرحهای نوآورانه و با برگزاری نشست های مختلف تبادل فکر و نظر داشته باشیم.
وی با اشاره به اشتراکات شهرستانهای لنگرود و لاهیجان خصوصا در بخش چای گفت : با ارائه طرح و برنامه می توانیم تعامل شهرستانها را در تقویت و رونق بخشی بیشتر به این محصول افزایش دهیم .
وی تاکید کرد با بررسی بیشتر می توان محصولات مشترک بسیاری را برنامه ریزی نمود و در همان راستا با تعامل به یک هدف مشترک رسید .
فرماندار لنگرود در این دیدار با اشاره به پروژه ملی جاده ساحلی چمخاله به رودسر افزود : اقدامات شهرستان لنگرود در این پروژه با توجه به اعتبارات صورت گرفته است و شهرستان رودسر نیز می تواند با جلسات و راهکارهای مختلف نسبت به دریافت اعتبار و اتمام تعهدات در این زمینه اقدام نماید تا این پروژه بزرگ که از اشتراکات دو شهرستان لنگرود و رودسر است به اتمام برسد .
فرماندار لاهیجان نیز از حسن نیت و حضور دکتر وارسته تشکر کرد و گفت : یقینا کار گروهی و تعامل سازنده بهتر می تواند شهرستان ها را به رشد و توسعه نزدیک سازد و الحمدلله ظرفیت های خوب لاهیجان می تواند زمینه ساز ارتقا سایر شهرستانها را نیز فراهم سازد .