فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات استان باید راهکار ارائه شود، گفت: بسیج باید بومی شده و برای حل این مشکلات راه حل پیدا کند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله‌پور در جلسه هم اندیشی مسئولان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات بسیج در استان گیلان بر ضرورت بازگویی این اقدامات برای جامعه تأکید کرد.

وی به ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و افزود: به همین دلیل استکبار از تمام ظرفیت‌ها برای کمرنگ جلوه دادن اقدامات بسیج استفاده می‌کند.

سردار عبدالله پور در ادامه با اشاره به مهمترین اهداف بسیج در کشورف گفت: نباید در راستای محرومیت‌زدایی، حل مشکلات سازمان‌ها و کمک به محرومان تنها به ارائه گزارش بسنده کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در تمامی رده‌ها، بیان کرد: در امور اقشار ۱۷ سازمان با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای نخبگان بسیار زیادی هستند بهره گیری از این ظرفیت ضامن حل مشکلات است.

سردار عبدالله‌پور نقش ارائه راه‌حل در حل مشکلات استان را بسیار مثمر ثمر دانست و گفت: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در استان راه حل پیدا کند لذا یکی از درخواست‌های ما از بسیج اقشار ارائه راه حل مناسب است نه گزارش کار.