احسن الله رادمهر گفت: ما نماینده ای می خواهیم که زبان گویای مردم باشد و ابزار دست مردم برای احقاق حق آنها باشد نه مشغول پرونده سازی برای مردم باشد

به گزارش ندای گیلان، احسن الله رامهر صبح امروز در اجتماع مردم ماسال اظهار داشت: مشکل اصلی کشور و تالش اقتصاد است. اعتقاد داریم قوانین اقتصادی کشور ناکارآمد است و باید اصلاح شود و قوانین به جای اینکه هدفمند شده شده باشند برای تولید ملی متأسفانه زنگارهایی در چرخ های اقتصادی کشور است. اعتقاد دارم بانک های ما سفته باز و بورس باز هستند و به جای اینکه پول را در اختیار کشاورز و تولید کننده و دامپرور قرار دهند به دلال ها می دهند و فسادهای سه هزاری و ۷ هزار میلیاردی ایجاد می کنند.

وی افزود: من به شما قول می دهم وضعیت اقتصاد و معیشت مردم را اصلاح نمایم.  تالش با دارا بودن این همه پتانسیل نباید فقیر باشد. کوهها، رودخانه های پرآب و ۱۲۱ کیلومتر ساحل دریایی باید وضعیت دیگری داشته باشد. سوالم از مدیران کشوری و استانی این است که اگر مازندرانی ها فقیر هستند ما تالش ها چه هستیم. آیا مدیران فقر و بیکاری مردم را می دانند و آیا از تباه شدن جوانان خبر دارند. به شما قول می دهم این وضعیت اقتصادی را رفع کنم.

این نامزد انتخابات تالش ادامه داد: در بخش صنعت، صنایع منطقه مفلوک شده است. صنعت ماسال که می توانست در چهار سال گذشته اعتباراتی برای احیا بگیرد به علت ناکارآمدی نماینده فعلی از جذب اعتبارات محروم شد و به نابودی رسید. چوکا، شفارود و اسالم وضعیتی مشابه شهرک صنعتی ماسال را دارند و این فرزند کشاورز زاده شما این وضعیت را حل خواهد کرد.

رادمهر افزود: ما نماینده ای می خواهیم که زبان گویای مردم باشد و ابزار دست مردم برای احقاق حق آنها باشد نه مشغول پرونده سازی برای مردم باشد. ما نماینده ای می خواهیم که متعهد و متخصص باشد و  زبان گویای مردم باشد و حرمت و ادب مردم تالش را به اقصی نقاط تالش منتشر کند نه نماینده ای که با سیلی از میهمان خود پذیرایی کند و تاوان آن سیلی را مردم تالش بدهند. به شما قول می دهم که الگویی شما در ادب و حرمت در مجلس شورای اسلامی باشم.

این نامزد افزود: نماینده شهر ما در چهار سال گذشته به جای حل مشکل معیشت مردم در تمام وقت خود مشغول پرونده سازی برای دیگران بوده است. نماینده ای که به جای کمک به مدیریت شهری و آوردن منابع برای احیای شهر و کمک به زیرساخت های شهر پرونده سازی برای مدیران شهر کرده است. بررسی کنید ببینید که واقعا در این چهار سال چه قدم مثبتی برای مردم برداشته است.

اتصال روستای چسلی به ماسوله، توسعه روستاها، تشکیل اتاق فکر از متخصصان سه شهرستان و …  از وعده های احسن الله رادمهر به مردم ماسال بود.

وی افزوذ: من نیازی به پست و منصب و مقام ندارم و به شما قول می دهم که آمده ام تالش را بسازم و تفاوتی بین سه شهرستان قائل نشوم.

منبع:ماسال نیوز