حساس خواه گفت:امیدواریم بنده نیز به سهم خودم بتوانم در این جایگاه خطیر ایفای نقش کنم و نشان دهم که زنان شایسته بالاترین مسئولیت ها را دارند.

به گزارش ندای گیلان،دکتر ژاله حساس خواه  در آیین معارفه خود به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان که با حضور مشاور رئیس جمهور در رشت برگزار شد با قدردانی از همه کسانی که در انتصاب وی کمک کردند اظهار داشت: در انتخابات گذشته بین دو راه قرار گرفته بودیم و مردم علیرغم دغدغه های فراوان اقتصادی و اجتماعی رای به آینده دادند و آقای رئیس جمهور را دوباره تایید کردند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان با بیان اینکه از وعده های دکتر روحانی استفاده از زنان بود که متاسفانه از نیروی انسانی آن ها به خوبی استفاده نشده است گفت: ولی اکنون آقای رئیس جمهور از این مدیریت در حال استفاده هستند.

حساس خواه با اشاره به اینکه همان طور که آقای احمدی پور گفتند قرار بود در جای دیگری باشم، ولی کسی که نسبت به حضورم توجه نشان داد یک زن بود گفت: خوشحالم که یک زن در انتصاب من آن چنان مصمم بود که هیچ کس نتوانست در آن تغییری ایجاد کند.

وی افزود: امیدواریم بنده نیز به سهم خودم بتوانم در این جایگاه خطیر ایفای نقش کنم و نشان دهم که زنان شایسته بالاترین مسئولیت ها را دارند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان با بیان اینکه سازمان اسناد مرکز ثقل نگهداری اسناد است و من از همیشه عزیزان درخواست میکنم این خانه را به عنوان میراثی نیاکانی در یابید  خاطرنشان کرد: من هر دستی را که به سوی بنده دراز شود به گرمی می فشارم و امیدوارم با همکاری شما عزیزان و مسئولین آن چه در شان سامان اسناد است حاصل شود.

 


https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

 

گیل خبر